عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مراسم تودیع ومعارفه سرپرست مرکزبهداشت شهرستان بانه

مراسم تودیع ومعارفه سرپرست مرکزبهداشت شهرستان بانه دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷

مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بانه

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه

روز یکشنبه مورخ ۲۲/۷/۹۷ مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بانه با حضور مدیرشبکه بهداشت ودرمان ،مسئولین بیمارستان های صلاح الدین ایوبی ورازی و جمعی کثیری از همکاران در محل سالن اجتماعات مرکزبهداشت شهرستان بانه برگزار گردید.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز گردید، ابتدا آقای دکترآرش رشیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین و تشکر از زحمات چند ساله مهندس علی شالباف در دوران تصدی رئیس مرکز بهداشت و معرفی آقای کمال مرادی بعنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت بانه و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی، همکاری و تعامل بین بخشی و خارج بخشی و با بوجود آوردن محیطی مطلوب برای کار شاهد ارتقاء شاخص های بهداشتی و رضایتمندی ارباب رجوع باشیم. آقای دکتر رشیدی یادآوری نمود که ما باید برای جامعه امنیت سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و بتوانیم برای تحقق این مهم خرد جمعی و مشارکت جامعه را داشته باشیم.

در ادامه مهندس علی شالباف سرپرست سابق مرکز بهداشت با ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست مرکز بهداشت ، از زحمات و تلاش همکاران خود در این مدت قدردانی نمود و برای آقای مرادی آرزوی توفیق و سربلندی کردند.

جناب آقای کمال مرادی سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان بانه هم با بیان خلاصه‌ای از سوابق گذشته خود اظهار داشت: ما به عناوین و مسئولیت‌ها به‌عنوان یک منصب نگاه نمی‌کنیم، بلکه این عناوین بار امانتی است بر دوش،همه ما. آقای مرادی اذعان نمود که منافع و مصالح سلامت مردم نباید دستخوش منفعت طلبی فردی و هرچیز دیگری شود لذا بنده فارغ از تمامی موارد ذکر شده به حول و قوه الهی در راستای حفظ تامین و ارتقاء شاخص های سلامت مردم شریف شهرستان بانه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

در پایان با اهدای هدایایی از طرف همکاران از زحمات مهندس علی شالباف  تجلیل و ابلاغ آقای کمال مرادی بعنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت به ایشان تقدیم گردید.