عمومی | دانشگاه علوم اسلامی رضوی

توسل ها بر مبنای معرفت افزایی باشد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن وحدتی شبیری صبح امروز در جلسه اخلاق که در مسجد دانشگاه برگزار شد، گفت: همه چیز زند گی خود را باید از امام (ع) بگیریم، ائمه اطهار واسطه فیض درگاه الهی هستند.
وی افزود: به برکت وجود امام خداوند متعال غم ها را از دل ما می برد و مشکلات را از زندگی اجتماعی رفع می کند و ما باید نوع دعا کردنمان از باقی جامعه جدا باشد، تنها از امام بخواهیم که برای ما دعا کند و ذهن ما را باز کند که بتوانیم به خوبی از مسائل علمی استفاده کنیم.
رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی خاطرنشان کرد: ما باید در توسلات به دنبال معرفت باشیم، توحید درعبادات را داشته باشیم چرا که توحید در قانون گذاری داریم و دیگر موارد را به خوبی انجام می دهیم اما در توحید افعالی می لنگیم و بیاییم مباحث را حس کنیم ، ببینیم، بفهمیم و خود را به خواندن تنها محدود نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری با بیان این که اگر خدا را فراموش کردیم و امید داریم که مورد قبول مردم قرار بگیریم خداوند روزی انسان را به یاس تبدیل می کند و از نزدیک بودن به خودش انسان را دور می کند و او را به خود کسانی که امید بسته است واگذار می کند ادامه داد.
حجت الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری در پایان سخنان خود گفت: اگرانسان به  دنبال رضای خدا برود حتی اگر مردم بدشان بیاید خدا انسان  را کفایت می کند اما اگر به دنبال رضایت مردم رود خداوند انسان را به مردم واگذار می کند و آرزوهای دنیوی و اخروی انسان را از بین خواهد برد.
انتهای پیام/