دیدار مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی با رئیس مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از
مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک
، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی و هیات همراه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ با رئیس و اعضای هیات علمی این مرکز دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه که در آمفیتئاتر مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک برگزار شد، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی بر زمینههای مشترک جهت همکاری دوجانبه با این مرکز تاکید کرد.
سازمان مدیریت صنعتی و مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک به منظور انجام فعالیتهای مشترک، و بهویژه فعالیتهای کارآفرینانه، یک تفاهمنامه همکاری منعقد گردد.
دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران میتوانند با عضویت در « شعاع » (شبکه علمی آموزش عالی دانشگاه تهران) در جریان آخرین اخبار و اطلاعیههای دانشگاه قرار گیرند.