عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

اداره کل تربیت بدنی دانشگاه "همایش پیاده روی " به مناسبت هفته تربیت بدنی...

به مناسبت هفته تربیت بدنی روز دوشنبه ۲۳مهرماه۹۷، همایش پیاده روی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، با حضور دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه شهیدباهنرکرمان و به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همزمان با ۲۶ مهر، روز تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی از مقابل خوابگاه خواهران تا اداره کل امور دانشجویی، در دانشگاه برگزار شد.

دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه در خصوص روز تربیت بدنی و ورزش گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم پراختن به ورزش همگانی به عنوان عامل موثر در ایجاد سلامتی و نشاط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه، توسعه ورزش همگانی به منظور ارتقاء سطح سلامتی، نشاط و افزایش کارایی افراد در دانشگاه است .

وی افزود: ترویج ورزش‌های همگانی و ایجاد شور و نشاط میان دانشگاهیان به منظور ارتقاء سطح سلامتی از مهمترین اهداف این برنامه‌ها است.

دکتر طاهر تصریح کرد: با توجه به تاکید حوزه وزارت ورزش و جوانان بر استراتژیک بودن بخش ورزش همگانی، عمومی سازی ورزش در بین اقشار مختلف مردم منجر به افزایش سرانه سلامت در جامعه شده و این امر به اجرای مولفه های توسعه پایدار کمک می کند.

رئیس دانشگاه شهیدباهنر که در مراسم همایش صبحگاهی کارکنان شرکت کرده بود همچنین افزود: کارکنان سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان بحساب می‌آیند و سرمایه گذاری ورزشی به کارکنان، بازدهی فراوانی به سازمان خواهد داشت۰

گفتنی است این همایش، ابتدا با حضور دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه، دکتر قهرمان تبریزی؛ رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر سیف الدینی؛ مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه، عرب پور؛ مدیر کل امور دانشجویی، جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه شروع شد و در پایان مسیر با اجرای نرمش‌های سبک‌‌، به اتمام رسید.

شایان ذکر است در پایان مسیر بمنظور ایجاد انگیزه، به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان، جوایز نقدی به قید قرعه اهداء شد.