عمومی | دانشگاه مازندران

برگزاری جلسه انتخاب دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه

برگزاری جلسه انتخاب دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جلسه انتخاب دبیر «شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه» با حضور دبیران کانون های دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه چهار نفر از دبیران کانون ها، خود را کاندیدای دبیری شورای هماهنگی کردند. پس از معرفی مختصر هر یک از این عزیزان، کار رای گیری انجام شد که نتایج آن متعاقبا اعلان خواهد شد.

لازم به ذکر است که شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه متشکل از دبیران کانون ها، ضمن انتخاب دبیر شورا و یا به عبارت دیگر دبیر دبیران، کار تایید سیاست ها، تصویب برنامه های کلان، تدوین برنامه های آموزشی، تدوین آیین نامه داخلی کانون ها، نظارت بر عملکرد کانون ها و در نهایت ایجاد تسهیلات لازم جهت برقراری ارتباط کاری کانون ها با سایر نهادهای فرهنگی و دانشجویی داخل دانشگاه را بر عهده دارد.

یادآور می شود: کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی به عنوان یکی از تشکل های پرشمار دانشگاه- ضمن اجرای صدها برنامه فرهنگی و اجتماعی و نقش ممتاز در رشد و تعالی فرهنگی دانشگاه- در اسفندماه امسال «جشنواره ملی رویش» را پیش رو دارند که خود به عنوان یک رخداد مهم ملی در تقویم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ثبت گردیده است.

تصاویر بیشتر

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی