عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

برگزاری کنگره شهیدان و سرداران استان کرمان به ریاست سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، حمدالله منظری توکلی، عصر امروز با حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امام‌جمعه بافت دیدار کرد.

محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان و ابراهیم خراسانی‌پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت نیز در این مراسم حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان خلاصه‌ای از وضعیت آموزش عالی در این استان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پسوند اسلامی دارد و میوه و ثمره انقلاب اسلامی است و این دانشگاه باید در راستای اهداف اسلام قدم بردارد.

منظری‌توکلی افزود: تلاش خواهیم کرد تا دانشگاه را به ریل اصلی و هدف مقدس آنکه همان نشر ارزش‌های ناب اسلام است، هدایت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان جایگاه ائمه جمعه در دستیابی به هدف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی را مهم برشمرد و تصریح کرد: توجه به حفظ ارزش‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌هاست و در این راه دست نیاز به سوی ائمه جمعه دراز می‌کنیم تا یاریگر ما باشند.

وی به بیان اقدامات فرهنگی شاخص اخیر انجام گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان پرداخت و گفت: برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان به همت دانشگاه آزاد اسلامی از جمله اقدامات فرهنگی انجام شده است و در همین راستا بعد از ۲۰ سال کنگره شهیدان و سرداران استان کرمان در اسفند سال جاری با ریاست سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد. دانشگاه آزاد اسلامی هم ریاست کمیته علمی و دانشگاهیان این کنگره را بر عهده دارد.

منظری توکلی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در کمیته فرهنگی و دانشگاهیان مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود: آبان امسال بیست و سومین دوره جشنواره ادبیات دینی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

اسلامی بودن دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در حال شکل‌گیری است

امام‌جمعه بافت نیز با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر، اظهار کرد: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به جایگاه علم و دانش است، هر چند که عده‌ای عامدانه و جاهلانه نمی‌خواهند آن را بپذیرند.

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده توجه به علم ودانش را از خصوصیات نظام انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در منویات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری توجه به علم و دانش کاملاً پیداست که یکی تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی با کمک معنوی بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه بافت تصریح کرد: امروز با حضور دکتر ولایتی و همکاران وی و تغییر و تحولات صورت گرفته، اسلامی‌بودن دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در حال شکل‌گیری است.

وی تصریح کرد: علم و تقوا به‌عنوان دو بال جهت‌دهنده در شکل‌گیری شخصیت افراد باید توامان در دانشگاه آزاد اسلامی پیش روند تا خروجی آنان دانشجویانی عالم و متعهد باشد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه نگاه‌ها باید در همه زمینه‌ها انقلابی باشد، گفت: امروز که مورد هجمه دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، نگاه‌ها باید انقلابی باشد و اگر روحیه انقلابی از بین برود، دشمن رخنه خواهد کرد.

انتهای پیام/۴۰۶۲/ خ