عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

حمایت از پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در رشته پزشکی

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با اشاره به خدمات دولت در عرصه بهداشت و درمان اظهار کرد: هدف مسئولان استانداری صرفاً ارتقای علمی مراکز آموزش عالی است و به‌همین دلیل با تمام توان از پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های پزشکی حمایت می‌کنیم و در این خصوص از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: در زمینه ساخت بیمارستان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با یک خیّر سلامت توافق اولیه را انجام داده‌ایم و منتظر جمع‌بندی نهایی و تصمیم‌گیری قطعی مسئولان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تصریح کرد: هماهنگی‌های بسیار خوبی در استان بین مسئولان اجرایی و آموزشی شاهد هستیم؛ چراکه نظر همه ما بر خدمت‌رسانی مناسب به مردم و بالابردن امکانات بهداشتی و رفاهی آنان است.

آیت‌اللهی موسوی گفت: علاوه بر رشته پزشکی عمومی در زمینه راه‌اندازی سایر رشته‌های علوم پزشکی نیز حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم تا در زمینه پرورش نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی را شاهد نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، شاهد جذب دانشجویان بومی باشیم تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزشی بتوانیم در شهرهای مختلف استان نیروهای توانمند و متخصص آشنا به شرایط اجتماعی و فرهنگی منطقه داشته باشیم.