عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

قدردانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از رئیس دانشگاه


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی درجلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران از رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده های شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

وبدا سبزوار / جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران سبزوار با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و مسئولین شهرستان، مهرماه سال جاری در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام معصومی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ عنوان کرد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگران وظیفه ای همگانی و افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

وی افزود: همه ما باید با تمام توان و بهره گیری از آنچه که در قالب مسولیت هایی که به صورت امانت نزدمان به ودیعه گذاشته شده، برای تداوم راه این عزیزان تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت خانواده معزز شهدا و ایثارگران تاکید کرد و اظهارداشت: سربلندی امروز ما که در سایه پایداری بر اصول و ارزش های اسلامی حاصل شده، مدیون خون شهدا و خانواده بزرگوار ایثارگران است.

حجت الاسلام معصومی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات دهی مطلوب دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به مردم منطقه اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر مطلوبترین خدمات بهداشتی و درمانی به همت و تلاش مسئولان و کارکنان دانشگاه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارائه می شود که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: با همکاری و تعامل قطعاً می توانیم شرایط را برای ارائه بهترین خدمات به جامعه ایثارگر فراهم کنیم و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این زمینه خوشبختانه بالاترین همکاری و مشارکت را داشته است.

در ادامه این نشست مسئولین شهرستان ضمن تشریح مباحث و مسائل مربوطه، دیدگاهها و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.