عمومی | دانشگاه اردکان

سرپرست دانشگاه اردکان در حاشیه مراسم افتتاح چند پروژه آزمایشگاهی و عمرانی با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه اردکان، سرپرست دانشگاه در حاشیه مراسم افتتاح چند پروژه آزمایشگاهی و عمرانی دانشگاه بیرجند با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفت‌وگو کرد. دکتر بهجتی اردکانی که به دعوت رسمی بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه بیرجند و به منظور شرکت در مراسم افتتاح چند پروژه دانشگاهی به خراسان جنوبی سفر کرده بود ضمن حضور در این مراسم با دکتر منصور غلامی و هیات همراه، دیدار و در خصوص مسائل جاری دانشگاه اردکان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
وی همچنین در این سفر یک روزه ضمن شرکت در جلسه بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه بیرجند با بیان اینکه کار خیر زمان و مکان نمی‌شناسد و در این خصوص باید نگاهمان نگاه ملی باشد، از خیرین دانشگاهی جهت انجام پروژه‌های عمرانی، رفاهی و آزمایشگاهی دانشگاه اردکان دعوت به مشارکت و همراهی نمود. بنیاد حامیان و خیرین دانشگاه بیرجند نیز ضمن ابراز قدردانی از قبول دعوت و حضور دکتر بهجتی اردکانی در استان خراسان جنوبی، جهت انجام پروژه‌های خیری در دانشگاه اردکان قول مساعد دادند.
گفتنی است دانشگاه بیرجند در فاصله ۷۰۰ کیلومتری از دانشگاه اردکان قرار گرفته است و به عنوان یکی از دانشگاه‌‌های محوری منطقه شرق کشور تلقی می‌شود.