عمومی | دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

مجموعه دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری متناسب با نیازهای آموزشی، پژوهشی و خلاقانه دانشجویان عمل می کند



به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در آیین معارفه دانشجویان نوورود این دانشگاه با تبریک به پذیرفته شدگان دانشگاه گفت: مجموعه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری اکثر نیازهای آموزشی، پژوهشی و تحقق ایده های خلاقانه دانشجویان را مرتفع می کنند.

دکتر محمد جواد آروین در این مراسم که در سالن ۳۰۰ نفره دانشگاه سخن می گفت با اشاره به استقرار و تعامل دانشگاه، پژوهشگاه و پارک از آن به عنوان ویژگی خاص دانشگاه تحصیلات تکمیلی نام برد که به توانایی پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی دانشجویان در یک مجموعه منسجم را دارد.

دکتر آروین با تاکید بر بهره مندی از نظرات دانشجویان و همکاران خواستار ارائه نظرات کارشناسی برای ارتقای عملکرد دانشگاه شد.

وی خطاب به دانشجویان نوورود گفت: همزمان با ورود شما بهره برداری از ساختمان جدید دانشگاه نیز آغاز شد اما رسیدن به این نقطه، با تلاش بسیاری از همکاران، مدیران کنونی و سابق دانشگاه محقق شده است.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از زحمات معاونت ها، واحدها، کارکنان، اساتید و افرادی گه در بهره برداری و آماده شدن ساختمان دانشگاه و فرایندهای مختلف به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید همکاری کردند تقدیر و تشکر نمود.

وی در عین حال با بیان اینکه ساختمان دانشگاه یک ساختمان نوساز است تصریح کرد: از نظرات دانشجویان و بهره برداران ساختمان برای رفع مشکلات استقبال می کنیم.

دکتر آروین اشاره ای هم به فضا و محیط دانشگاه داشت و از طبیعت زیبا ،آب و هوا ، چشم اندازهای کوه های اطراف دانشگاه و قرار گرفتن در منطقه گردشگری ماهان به عنوان ویژگی های کم نظیر دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته نام برد که باعث روحیه و انگیزه دو چندان می شود.

در ادامه مراسم دکتر محمد رضا لشکری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود به معرفی دانشگاه ، اعضای هیات رئیسه، ساختارها، مسیر های ارتباطی با مسئولان و شرح مختصری از وظایف واحد هایی پرداخت که دانشجویان با آنها ارتباط بیش تری دارند.

پخش کلیپی از تصاویر روزهای ثبت نام و تحویل حضوری مدارک توسط دانشجویان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم جمع کثیری از دانشجویان نوورود، اعضای هیات علمی ، مدیران دانشگاه و پژوهشگاه حضور داشتند.

آیین معارفه دانشجویان نوورود دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته صبح چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷ در مرکز همایش های دانشگاه برگزار گردید.