عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

۴۷۱ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قزوین پذیرش شدند

دکتر پرویز پدیسار، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از پذیرش و  ثبت نام ۴۸۱ دانشجو  از طریق کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ در این دانشگاه خبر داد.

ایشان اظهار کرد: از این تعداد ۱۴۲ دانشجو در مقطع دکترای عمومی پزشکی و دندانپزشکی پذیرفته شده و ثبت نام کردند و ۲۶۶ دانشجو در رشته های مختلف پرستاری، مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی - درمانی، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای و بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی ثبت نام کردند. این مقام مسوول ادامه داد که ۶۳ دانشجوی رشته پرستاری مقطع کارشناسی نیز از طریق کنکور سراسری امسال پذیرفته شده اند که از  نیمسال دوم در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

وی گفت: هم اکنون دو هزار و ۸۳۴  دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، شاغل به تحصیل هستند که از این تعداد، ۲۵ دانشجوی غیرایرانی هستند.

۱۱۸۴۱ دانش آموخته از بدو تاسیس تاکنون

دکتر پدیسار با گفتن اینکه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با هدف تربیت و آموزش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، MPH ، دکترای عمومی، دکترای تخصصی، Ph.D و دوره فلوشیب) و جذب اعضای هیات علمی توانمند و ارتقای مرتبه علمی آنان به مراتب بالاتر، تمام تلاش خود را برای تامین نیروی انسانی کارآمد در حیطه بهداشت و سلامت جامعه به کار می بندد؛ عنوان کرد: از بدو تاسیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تاکنون، تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۱ تن در رشته‌ها و مقاطع مختلف از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.