عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

درخشش دانشگاهیان علوم پزشکی فسا در اولین آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت/کسب دو مقام برتر توسط اساتید دانشگاه خانم ها سارا عبداللهی و نجمه نامدار

به گزارش وب دا؛ در اولین آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت،خانم ها سارا عبداللهی و نجمه نامدار از اساتید دانشگاه علوم پزشکی فسا موفق به کسب رتبه های برتر در رشته های عکاسی و تولید اپلیکیشن و ربات گردیدند.

در بخش تقدیر از برگزیدگان بخش هنری، از خانم سارا عبداللهی در کسب مقام اول رشته عکاسی  تقدیر شد.

در ادامه این مراسم در بخش تقدیر از برگزیدگان بخش فناوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، از  خانم نجمه نامداردر کسب مقام سوم رشته تولید اپلیکیشن و ربات تقدیر گردید.

آیین اولین اختتامیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور عصر روز چهارشنبه۱۸بهمن ماه با حضور دکتر محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر ناصر سیمفروش رئیس قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان ستادی و دانشگاهی و نیز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی در تالار جام جم مجتمع زیباکنار برگزار شد .

گفتنی است از دیگر دانشگاهیان علوم پزشکی فسا حاضر در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت، آقای علی اکبر رشیدی سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه، خانم لیلا سادات ابوالفتحی در رشته قرائت ترتیل، خانم ملیحه عسکری در رشته قرائت ترتیل، خانم طاهره کارگر در رشته دعا و مناجات خوانی و خانم فاطمه زارعپور در رشته حفظ ۲۰ جزء می باشند.

در بخش دانشجویان، خانم فاطمه روانگرد در رشته دعا و مناجات خوانی و خانم انسیه نصیری در رشته قرائت تحقیق به مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت راه یافته اند و در این جشنواره حضور دارند.

همچنین خانم سارا عبداللهی(در بخش اساتید) موفق به کسب رتبه در رشته های آشنایی با سیره معصومین و تلخیص کتاب و خانم نجمه نامدار(در بخش اساتید) موفق به کسب مقام چهارم در رشته آشنایی با صحیفه سجادیه شده اند .