عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

برگزاری اردوی روز باز با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه قلم چی شهرری

اردوی روز باز دانشگاه،با حضور دانش آموزان سال دوازدهمی دبیرستان دخترانه قلم چی شهرری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی،به همت اداره ی توسعه ی فن آوری و ارتباط با صنعت حوزه معاونت پژوهشی،اردوی یک روزه ی «روز باز دانشگاه» با حضور دانش آموزان سال دوازدهم دبیرستان دخترانه قلم چی شهرری، با حضور دکتر خسرو فریزاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، دکتر مریم  قلی زاده مدیر گروه آموزشی فیزیک، مجتبی شاه آبادی رئیس اداره توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت و تنی چند از استادان و کارشناسان  حوزه پژوهش، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در تالار جاوید دانشکده هنر ومعماری آغاز گردید.

در این جلسه دکتر شهابی ضمن خیرمقدم به دانش آموزان شرکت کننده،گفت:دانشجو باید مسیر موفقیت خویش را در دانشگاه پیدا کرده و رمز این موفقیت خود باوری است.

وی ضمن ارائه ی توضیحاتی پیرامون اهمیت کار تیمی خاطرنشان کردند: یکی از راههای ایجاد انگیزه و همچنین یادگیری کار تیمی توسط دانشجویان تازه راه یافته به دانشگاه،ارتباط و مراجعه به انجمن های علمی دانشجویی است.

در ادامه این جلسه دکتر فریزاد ضمن ارایه ی توضیحاتی پیرامون واحد به معرفی رشته های تحصیلی موجود پرداخت. بخش دیگری از این جلسه به پرسش های دانش آموزان درباره ی دانشگاه اختصاص داشت که مسئولان مربوطه توضیحات لازم را ارائه نمودند.

بازدید از آزمایشگاههای واحد،بخش دیگری از این اردو بود که دانش آموزان شرکت کننده ضمن بازدید از امکانات آزمایشگاه های شیمی،زیست و فیزیک با نحوه  و طریقه ی انجام درست آزمایش آشنا شدند.

از دیگر برنامه های برگزار شده ی این اردو می توان به برگزاری مسابقه دارت در سالن تربیت بدنی امام علی و بازدید از امکانات ورزشی واحد اشاره کرد.

بازدید از کتابخانه و امکانات آن بخش پایانی این اردوی یک روزه بود. خاطرنشان می شود این اردوها با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان به ویژه دانش آموزان شهرستان ری با امکانات آموزشی و پژوهشی  و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می گردد.