عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) اهرم توسعه و تجهیز شده است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، دکتر زهرا طاووسی در نشست شورای اداری تنگستان اشاره به افتتاح بخش دیالیز این بیمارستان با ۴ تخت مخصوص دیالیز در سال ۱۳۹۰ گفت: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد تخت‌های مخصوص دیالیز را در این بخش به ۸ تخت ارتقا داده‌ایم که با این افزایش توان، ارایه خدمت به شش بیمار دیگر برای این بخش فراهم می‌شود.
رییس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم تنگستان ادامه داد: در تمام طول سال بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) آماده پذیرش بیمارانی هستند که به‌صورت میهمان در شهرستان حضور دارند و نیاز به انجام دیالیز دارند کما اینکه این روند به‌خوبی در ایام نوروز برای تمامی بیماران که به تنگستان سفر می‌کنند انجام می‌شود.
فرماندار تنگستان نیز به‌پاس تلاش‌های این مجموعه و تغییرات مثبتی که مدیریت مجموعه در یک سال اخیر در بیمارستان اما حسین (ع) اهرم ایجاد کرده است با اهدای لوح تقدیر به دکتر زهرا طاووسی رییس بیمارستان امام حسین (ع)، مرضیه صبوری مدیر داخلی و منصور محمدی امور عمومی بیمارستان از آن‌ها تقدیر به عمل آورد.
نشست شورای اداری تنگستان با موضوع بررسی مسایل و مشکلات بیمارستان امام حسین (ع) اهرم در محل دفتر رییس این بیمارستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰