عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل EMBRAPA بر توسعه همکاری های دوجانبه آموزشی و پژوهشی تاکید کردند

سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل EMBRAPA بر توسعه همکاری های دوجانبه آموزشی و پژوهشی تاکید کردند

نشست تحلیل سند همکاری سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل و سازمان تات با حضور دکتر ولی نسب مدیرکل دفتر اتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و آقای پاول روبرتو گلرانی مشاور ارشد امور اجرایی تحقیق و توسعه سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل (امبراپا) یکشنبه ۱۵ مهر سال جاری در محل  دفتر اتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان برگزار شد.

آقای گلرانی

مشاور ارشد امور اجرایی تحقیق و توسعه سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل (امبراپا) ضمن تاکید بر توسعه همکاری های دوجانبه بین سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و امبراپای برزیل به ارائه مطالبی در خصوص امضای سند همکاری دوجانبه پرداخت.

طرف ایرانی در این جلسه، با مروری بر سابقه همکاری ۱۶ ساله تعاملات دو جانبه کشاورزی ایران و برزیل، همکاری با سازمان تحقیقات کشاورزی برزیل (امبراپا) را در حوزه های پژوهشی و آموزشی حائز اهمیت دانست.

در ادامه این نشست محورهای سند همکاری پژوهشی و آموزشی در حوزه کشاورزی بین دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نهایتا اعضاء جلسه بر موضوعات سند همکاری به توافق رسیده و ابراز امیدواری کردند با اجرای آن، فصل جدیدی در همکاری های بین دو کشور ایجاد شود. قابل ذکر است کارشناس دفتر نمایندگی فائو در ایران، تمایل سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد در همکاری با این سند اعلام داشت.

روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی