عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

افتتاح مجتمع آموزشی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دکتر شهرکی پور ضمن خیرمقدم در جلسه گفت: خدا را شاکرم که یکی دیگر از برنامه هایی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن رونمایی می شود، ایجاد مجتمع آموزشی مدارس سما است و من بسیار خوشحال هستم که در جمع دانش آموزان عزیز و اولیاء محترم آنها هستم. امید است بتوانیم برنامه هایی جهت رشد این مجتمع و ارتقاءآموزش عالی دربخش رودهن داشبه باشیم.

وی گفت: مسئله ای که برای ما امروز اهمیت دارد و در اولویت کارها قرار گرفته است، بحث توجه به آموزشکده مرکز سما و امکانات و فضاهای مناسب آن می باشد.که در جهت توسعه علمی دانش آموزان در راستای سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش عالی بتوانیم به هموطنان عزیز ارائه نمایم در راستای غنابخشی و افزایش کیفی و کمی این مرکز مهم از تمامی ظرفیت ها اعم از کارگاه ها، آزمایشگاه ها تا کتابخانه و آشپزخانه بهره گیری شده است. علاوه بر ایجاد مجتمع آموزشی یک مرکز مشاوره روان شناسی تخصصی در مجاورت این مجموعه جهت بهره مندی دانش آموزان و خانواده آنها از اقدامات این دانشگاه می باشد ،که می تواند در ارتقا ء سلامت روان  جامعه موثر باشد.

در ادامه دکتر شیخی دبیر محترم شورای نظارت سما استان تهران گفت: فضایی که امروز ما در کنار هم آن را تجربه می کنیم، فضای بسیار صمیمی و دوست داشتنی است که با بودن شما دانش آموز عزیز دو چندان خرسند می شویم.

وی افزود: وقتی که فرد ازمحیط خانواده وارد مدرسه می شود و از آنجایی که محیط خانواده با توجه به فضای صمیمی و دلسوزی های پدر و مادر متفاوت است وارد فضایی با شرایط جدید می شود محبت معلمین و عوامل مدرسه سرنوشت دانش آموز را دگرگون می کند. شاخص های مهم. دلسوزی، صداقت، نظم، انضباط، خداشناسی، اعتقاد به مبانی و شاخص های اصلی انسانی که همه آنها بهترین و کامل ترین در دین اسلام است، در محیط مدرسه و در نهاد معلمین و کادر مدرسه نمایان میشود. امیدوارم تمام دانش آموزان از این فضای مدرسه که فضای دوستی و مهربانی است  برخوردار باشند و بهره ببرند. برای ما معلم ارزشمندترین و محوری ترین موضوع است که آینده فرزندانمان را تامین می کند، معلم دلسوز و با اخلاق به دانش آموز می آموزد که  می تواند آینده را به سمتی سوق دهد که هم خانواده و هم دانش آموز راضی باشند. امروز در دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما، همت بسیار بالایی وجود دارد که با هدف کمک به آموزش و پرورش وارد عرصه آموزش فرزندان این مرزوبوم شده و خدمات برجسته ای انجام داده است.

وی گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما خدمت به جامعه است و با توجه به در اختیار داشتن فضای مناسب و امکانات قابل توجه، هر سال آمار دانش آموزان ما سیر صعودی دارد. امسال نیز ۶% افزایش آماری جامعه دانش آموزی داشتیم.

در ادامه حجت الاسلام مدیح امام جمعه بخش رودهن از ریاست دانشگاه دکتر شهرکی پور و معاونت سما دکتر ذوالقرنین تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار بسیار مهمی است که دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه های علمیه به فکر افتادند که از پیش دبستانی تا درجه اجتهاد تربیت کنند، ازپیش دبستانی تا دکتری آموزش بدهند.

وی گفت: با توجه به اهیمت موضوع همه مسئولین بخش حمایت می کنند که این ابتکار جدید قوام گیرد. واحد رودهن با داشتن دانشجویان داخلی و خارجی و اساتید مجرب وکارکنانی با انگیزه های جهادی  یک دانشگاه پررونق و سرزنده است. با برنامه ریزی های صورت گرفته سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، از پیش دبستانی تا دیپلم، مجتمع دخترانه را بصورت مجزا افتتاح می نماید و مجتمع پسرانه هم جداگانه به کار خود ادامه میدهد. وی در پایان برای همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت نمود.