عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

اولین جشنواره فیلم موبایلی با عنوان«جشنواره سایه» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بین دانشجویان کلیه دانشگاه های شهرستان برگزار می شود. - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸

اولین جشنواره فیلم موبایلی با عنوان«جشنواره سایه» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در بین دانشجویان کلیه دانشگاه های شهرستان برگزار می شود.

دکتر محسن حجت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: این جشنواره با هدف تولید، ثبت رویداد ها و وقایع و ایجاد راهکارهایی در حوزه سلامت روان و ارتقای آن با شعار "آشتی با نیمه پنهان" برگزار می شود.

به گفته وی زبان هنر بهترین ابزار برای آموختن، انتقال پیام و ارتقای سطح سلامت روان است.

وی بیان کرد: جشنواره فیلم موبایل، تلاش کوچکی است برای جمع آوری ایده های بزرگ دانشجویان دانشگاه های جهرم که روان سالم و زندگی سالم از دغدغه های آنها است و بالا بردن کیفیت زندگی به خصوص در دوران دانشجویی تاثیر بسزایی در رشد بهداشت روان عمومی جامعه و افراد خواهد داشت.

وی در زمینه برگزاری جشنواره فیلم موبایلی گفت: فیلم ها به واسطه جاذبه های بصری وتصویری که دارند در دنیای امروز دارای جایگاهی ویژه برای رسیدن به اهداف محسوب می شوند.

این جشنواره ۲۴ مهر ماه، همزمان با هفته بهداشت روان توسط اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با رقابت بین کلیه دانشگاه های شهرستان جهرم آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جنبه منفی شخصیت من در مشکلات با دیگران، من و هم اتاقی، هم کلاسی ها، من و اساتید، کارمندان و ناظمین، من و شب های امتحان، من و روابط عاطفی دانشجویی، من و ازدواج، من و معضلات اقتصاوی دوران دانشجویی، من و رسانه های جمعی و تلفن همراه، من و غم دوری از والدین و دیگر موضوعات آزاد در زمینه روانشناسی را از محور های این جشنواره دانست.

وی افزود: ثبت نام و مهلت ارسال آثار، ۱ آبان ماه لغایت ۳۰ دی ماه است و داوری آن از ۱ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ۹۷ ادامه دارد.

گفتنی است اختتامیه این جشنواره ۱۶ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کارگاه های تخصصی در زمینه ساخت فیلم موبایلی در دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مدت دو ماه برگزار می شود.