عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری نشست خیرین سلامت در بیمارستان سینا

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، نشست جمعی از خیرین سلامت با دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا و مهندس هادی مخبر، مشاور او یکشنبه ۱۵ مهر ماه سال ۹۷ در سالن شورای ریاست این مرکز برگزار شد.
در این نشست دکتر حسین حیدر، رئیس بخش جراحی فک و صورت بیمارستان، دکتر قاسم محسنی، رئیس بخش ارولوژی ۲ این مرکز و دکتر مهدی ابراهیمی، فوق تخصص غدد بیمارستان حضور یافتند.
دکتر طالب پور، با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه از حضور خیرین سلامت در این جلسه قدردانی کرد و به معرفی بیمارستان و ویژگی های آن پرداخت و بیان داشت: برای رسیدن به یک بیمارستان استاندارد که بهترین خدمات درمانی و بهداشتی را به مردم ارائه دهد نیاز به کمک جمعی خیرین و مسئولان است.
در ادامه عالیه امیرپارسی، مسئول مددکاری این مرکز، با بیان اینکه این بیمارستان افتخار دارد که در خدمت محرومترین اقشار جامعه باشد گفت: با توجه به قدمت ۱۵۰ ساله بیمارستان سینا، این مرکز درمانی بسیار شناخته شده است و بیماران از دورترین  و محرمترین نقاط ایران به این مرکز درمانی مراجعه دارند.
همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی این بیمارستان در جنوب شهر، اقشار کم درآمد، زنان بد سرپرست یا مسئول خانواده، کودکان و سالمندان رها شده از مراجعین این مرکز هستند که اگر به این افراد کمک نشود ممکن است این افراد از درمان خودداری کنند.
وی سپس به بیان روند ارائه خدمات درمانی و رفاهی به این اقشار در بیمارستان سینا پرداخت.
مهندس مخبر نیز در ادامه با تشکر از حضور خیرین در این جلسه بیان داشت: بیمارستان سینا از بافت خاصی برخوردار است و پوشش دهنده مناطق جنوب شهر می باشد و از لحاظ درمانی نیز از حضور استادان برجسته ای بهره مند است.
وی همچنین با اشاره با موقعیت استراتژیک بیمارستان گفت: از نظر موقعیت مکانی،  بیمارستان سینا در نزدیکی بازار قرار گرفته است و پوشش دهنده بسیاری از حوادث و بحران هایی است که در سطح شهر و حتی در سطح کشور به وقوع می پیوندد.
وی همچنین با توجه به گسترش بیمارستان در این سال های بیان داشت: تمام سعی ما این بوده که از لحاظ درمانی و امکانات رفاهی کمک رسان اقشار کم درآمد سطح شهر و کشور باشد و تداوم این روند نیازمند کمک خیرین است.

خبر و عکس : رضا آسیابی