عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

مجوز خروج ازکشور برای پیاده روی اربعینِ دانشجویان در سال ۹۷ رایگان شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: محمد حسین یدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری از ارائه مجوز خروج از کشور به صورت رایگان برای پیاده روی اربعین دانشجویان در سال ۹۷ خبر داد.

محمد حسین یدی گفت: هر ساله دانشجویان برای سفر پیاده روی اربعین حسینی(ع) و خروج از کشور می بایست مبلغ ۳ میلیون تومان به عنوان وثیقه نقدی به امانت می گذاشتند که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تسهیل در امور زائران اربعین حسینی(ع) و همچنین به منظور کاهش هزینه های دانشجویان و طلاب، از سال گذشته با ایجاد همکاری و تفاهم بین سازمان نظام وظیفه، سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان بسیج دانشجویی، آن دسته از دانشجویان مشمول که قصد شرکت در پیاده روی عظیم اربعین را دارند می توانند بدون وثیقه نقدی سفر کنند.

وی ضمن بیان این نکته که همه دانشجویان مشمول می توانند مجوز خروج از کشور را به صورت رایگان دریافت کنند گفت: دانشجویان برادر می توانند ازروز دوشنبه مورخ  ۹۷/۰۷/۱۶   با مراجعه دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه، مجوز خروج از کشور خود را دریافت نمایند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری افزود: دانشجویان می توانند اخبار مربوط به ثبت نام و اعزام کاروان دانشگاه، مراحل دریافت مجوز خروج از کشوز و انجام مراحل اداری و مسائل مالی و ... را در کانال ها و صفحات بسیج دانشجویی در فضای مجازی به نشانی basij_iauye @ دنبال کنند.

یدی در پایان ضمن التماس دعای ویژه از دانشجویان و عزیزانی که زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: عزیزانی که در این سفر پر خیر و برکت حضور دارند، نائب الزیاره دوستاتی باشند که توفیق حضور ندارند و برای همه زائرین، سفری ایمن و سلامت را آرزو دارم.