عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران

گزارش مراسم هفته دفاع مقدس

برپایی مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران

به مناسبت سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم باشکوهی در تاریخ ۰۴/۰۷/۱۳۹۷ در سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل  مرکز؛ در این مراسم ابتدا دکتر جعفری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ضمن خیر مقدم یاد و خاطر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و از رشادت ها و جانفشانی های مردان بی ریا مطالبی را بیان نمود. سپس دکتر سلیلی استاد برجسته دانشگاه به عنوان سخنران مراسم ضمن تشریح عظمت جمهوری اسلامی ایران ، دفاع مقدس را تداوم و تجلی عاشورایی دانست و گفت : هیچ مناسکی مثل عاشورا دشمن ندارد و باید روحیه عاشورایی را تداوم بدهیم. ایشان در ادامه، راه جمهوری اسلامی ایران را  راه حسین (ع) و منطق جمهوری اسلامی ایران را منطق مقاومت بیان نمود. وی در پایان سخنان خود در خصوص عزت جمهوری اسلامی ایران گفت: برای رسیدن به عزت باید هزینه کرد و این ملت نشان دادند که برای رسیدن به عزت باید فداکاری کرد که نمونه آن هشت سال دفاع مقدس  می باشد که هزاران شهید تقدیم  جمهوری اسلامی ایران نمودند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکزضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس ،در خصوص قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران و نیز فضاسازی و جوسازی دشمن در جنگ اقتصادی با مردم این کشور و همچنین در مورد اقتصاد مقاومتی و رشادت های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس مطالبی را بیان نمود.

در پایان مراسم دکتر احمدی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداخت.

گفتنی است : برگزاری نمایشگاه عکس هشت سال دفاع مقدس ، پخش کلیپ و تجلیل از همکاران ایثارگر و جانباز و نیز اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.