عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در نمایشگاه بین‌المللی شیلات ارائه شد





ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی؛ با حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی در سومین نمایشگاه بین‌المللی شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته(IFEX ۲۰۱۸)  بستر ارائه طرح‌ها و دستاوردهای نوین دانش‌بنیان فراهم شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نمایشگاه بین‌المللی شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته (IFEX ۲۰۱۸) با اهدافی چون تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری‌های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین‌المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور و فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی برگزار شد.
در این دوره شرکت طرح آفرینان پاسارگاد و شرکت ژرف‌دریا پژوهش پارس فعال در زمینه صنعت شیلات و آبزی‌پروری با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی شرکت نموده‌اند و به ارائه جدیدترین محصولات و طرح‌های خود در این حوزه پرداختند.

در حاشیه سومین نمایشگاه شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته، شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی علاقه‌مند با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در نمایشگاه مربوطه حضور یافته و به ارائه دستاوردهای خود در زمینه شیلات به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی پرداختند.
پایان پیام/۳۲