عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

امکان اخذ آنلاین درس وصیت نامه برای کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم شد

واحد الکترونیکی در خدمتی جدید امکان اخذ آنلاین درس اندیشه­ ها و وصایای حضرت امام (ره) را برای کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد الکترونیکی اعلام کرد: کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می ­توانند درس مذکور را به صورت مهمان و به طریق مجازی در واحد الکترونیکی بگذرانند. دکتر نکوفر افزود: این درس معادل یک واحد نظری می ­باشد و این خدمت طبق بخشنامه شماره ۶۲۹۳۵/۳۰ مورخ ۹۶.۱۰.۱۰ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود.

دکتر نکوفر  درباره شیوه برگزاری امتحان این درس می گوید: “آزمون پایان ترم به صورت تستی و آنلاین برگزار خواهد شد.”

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد این اقدام را جهت رفاه حال دانشجویان طراحی کرده است. اخذ این درس برای بار اول رایگان است. به نحوی که دانشجویان می توانند این درس را به صورت میهمان و رایگان در واحد الکترونیکی اخذ نمایند.

دانشجویان متقاضی می توانند درس وصیت امام(ره) را مازاد بر سقف واحدهای درسی نیمسال تحصیلی اخذ نمایند. معاون آموزشی واحد الکترونیکی اعلام کرده: ” درس اندیشه ­ها و وصایای حضرت امام (ره) در هر نیمسال دو بار ارائه خواهد شد.”

برای اخذ این درس ابتدا باید به سایت واحد الکترونیکی مراجعه کرد. سپس با مراجعه به لینک ثبت نام دانشجوی مهمان ، اطلاعات خود را تکمیل نمایند. در  مرحله بعد باید کارت دانشجویی را بارگذاری کرد. پس از تایید واحد الکترونیکی، لازم است نامه موافقت واحد مقصد با مهمانی دانشجو، بارگذاری شود. با گذراندن این مرحله و اخذ درس، دانشجویان می توانند به صورت آنلاین در کلاس حاضر شود. تعداد جلسات کلاس، ۸ جلسه می باشد و علاوه بر آن سه جلسه جهت رفع اشکال نیز برگز ار می شود.