عمومی | دانشگاه شهرکرد

نشست هم اندیشی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با مسئولین دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد روز سه شنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۷ جلسه هم‌اندیشی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با مسئولین دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس، دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، سیروس رضایی رییس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از هیات رییسه دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

دکتر سعید کریمی ضمن خیرمقدم، تعامل دانشگاه با جهاد دانشگاهی را مطلوب ارزیابی کرد و آمادگی دانشگاه را برای ارتباط بهتر با جهاد دانشگاهی در تمام زمینه‌ها به خصوص کارآفرینی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه و جهاد دانشگاهی بتوان همکاری بیشتر و موثرتری  در جهت پیشبرد اهداف متقابل داشت.

دکتر احمد شریفی زاده نیز ضمن ابراز رضایت از تعامل دانشگاه با جهاد دانشگاهی ضمن تشریح روند تشکیل جهاد دانشگاهی گفت دیدگاه ما ایجاد نوآوری باز است در جهاد دانشگاهی علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه پژوهشی ، پزشکی، فنی مهندسی و علوم انسانی کارهای قابل توجهی انجام شده است و اکنون پنج پژوهشکده و یک پژوهشگاه در حوزه علوم انسانی دارد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جهاد دانشگاهی با اعتبارات محدود، کارهای ارزشمندی در سطح کشور انجام داده است و به‌صورت خودگردان فعالیت می‌کند. جهاد دانشگاهی تجارب خوبی در تبدیل ایده به محصول رساندن محصول و به بازار دارد.

دکتر احمد شریفی زاده در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دانشگاه شهرکرد زمینه برای همکاری‌های درحوزه مختلف فراهم شود.

حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین  به خاطر انتصاب شایسته سیروس رضایی به عنوان رییس جهاد دانشگاهی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های فرهنگی به صورت جهادی کمک‌رسانی کرده است ودانشگاه شهرکرد تاکنون تعامل خوبی با جهاد دانشگاهی داشته است و انتظار می‌رود با توجه به پتانسیل‌های موجود و محروم بودن استان به جهاد دانشگاهی استان نگاه ویژه‌ای شود.

سیروس رضایی رییس جدید جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست از همکاری دانشگاه شهرکرد با جهاد دانشگاهی تقدیر کرد و گفت: دانشگاه شهرکرد ازلحاظ فرهنگی توانمند است و در حوزه فرهنگی باید برنامه‌ریزی دقیق متناسب با نیازهای دانشگاه و دانشجویان صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به  همکاری‌های صورت گرفته با دانشگاه شهرکرد در زمینه راه اندازی  مرکز افکار سنجی، آموزش‌های کوتاه‌مدت گفت: جهاد دانشگاهی با تمام توان در زمینه پژوهشی و خبررسانی با دانشگاه شهرکرد همکاری می‌کند.