پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

اهدای جوایز به برندگان مسابقه امام رئوف در بیمارستان بوعلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از بیمارستان بوعلی دکتر امیر ایجادی رئیس بیمارستان بوعلی  طی مراسمی از پاسخ دهندگان به مسابقه که جواب درست داده بودند با اهداء جوایز تقدیر کرد.

دکتر ایجادی ضمن تشکر از روسای دانشگاه و  همکاران بیمارستان که در اعزام و انجام امورات مسافران مشهد مقدس تلاش کردند  گفت: در پی صدور مجوز از دانشگاه  علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران  و باهماهنگی های انجام شده وپیش بینی تمهیدات لازم توسط واحد رفاهی بیمارستان(اعم از وسیله ایاب وذهاب ، هتل محل اسکان درجوار حضرت علی بن موسی الرضا(ع)و ... ) امکان زیارت گروهی  ۱۳۰ نفر از   کارکنان و خانواده هایشان از  حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برای اولین بار مهیا شد.

دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی با ابراز خرسندی گفت: این سفر در راستای انجام امور فرهنگی و ایجاد فضای معنوی و روحانی در بین پرسنل خدوم و به پاس از زحمات بی شائبه این عزیزان و ایجاد نشاط و انگیزه کاری و با عنایت به حمایت مستمر مدیریت محترم بیمارستان و روسای دانشگاه  تعداد ی از پرسنل به همراه خانواده محترمشان به سفر زیارتی و معنوی مشهد مقدس اعزام شده بودند در مسابقه امام رئوف با آرای مردمی به اسامی خانم ها رضاپور، موسوی و علی اصغرزاده با اهداء جوایزی تقدیر شد