عمومی | مرکز آموزش عالی لامرد

آیین گشایش دبیرخانه جشنواره حرکت در دانشگاه اصفهان

آیین گشایش دبیرخانه یازدهمین جشنواره حرکت، چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۹۷ با حضور جمعی از مسئولین و دست اندرکاران این جشنواره در دانشگاه اصفهان، برگزار شد.

آئین گشایش دبیرخانه یازدهمین جشنواره حرکت، چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۹۷ با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر شانظری ، معاون فرهنگی اجتماعی اصفهان ، مهندس عسکری، مدیر کل امور فرهنگی وزارت عتف ، دکتر رضایی، مدیر اداره حمایت و پشتیبانی فرهنگی اجتماعی و دکتر قنبری مدیر اداره برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان ، چند تن از کارشناسان وزارت و دانشگاه‌ها و نیز تعدادی از دانشجویان در دانشگاه اصفهان ، برگزار شد.
مهندس عسکری با اشاره به تقویت و بعضاً تغییر در برخی از بخشهای جشنواره نسبت به سنوات گذشته و نیز افزایش آثار واصله به دبیرخانه، برگزاری این جشنواره را گامی موثر در ترسیم نگاه استراتژیک دانشگاه‌ها و افق‌های پیش رو عنوان کرد.
وی افزود: تمرکز بر بخش ارتباط با صنعت و حوزه‌های بیرونی (وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و…) نقطه عطف جشنواره امسال خواهد بود که همراه با تقویت بخش بین الملل جشنواره با ۲۷۲۰ ردیف ثبت نام شده ساز و کار جدی تری را برای جشنواره رقم خواهد زد.
شایان ذکر است در جشنواره پیش رو ۱۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه و آموزشگاه عالی کشور دریافت شده است که برای نخستین بار به طور مستند از طریق سامانه داوری (۱۵۳ عضو هیات علمی و استاد مشاور) رصد و مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
یازدهمین جشنواره حرکت ۴ تا ۷ آذر ماه ۹۷ در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.