عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

اعلام نتایج جدید برای رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان همراه با نحوه و زمان مراجعه

اعلام نتایج جدید برای رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اعلام نتایج جدید برای رشته‌های پزشکی سال ۹۷ این دانشگاه گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ ۲۵ شهریور، برخی از داوطلبان در دانشگاه دولتی پذیرفته شدند. در نتیجه بخشی از ظرفیت زیرگروه پزشکی خالی ماند و ما اعلام دیگری در روز چهارشنبه ۱۱ مهر داشتیم تا این باقی‌مانده ظرفیت زیرگروه پزشکی را کامل کنیم.

دکتر شاهانی تاکید کرد: داوطلبان از طریق سامانه azmoon.org و یا سایت azmoon.net می‌توانند نتایج خود را مشاهده کنند و این داوطلبان پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه فرصت دارند تا به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و با تکمیل فرم شماره ۱۵ آمادگی خود را برای ثبت‌نام در رشته محل ذخیره موردنظر اعلام کنند. پس از این دو روز، واحدهای علوم پزشکی آمار را استخراج می‌کنند و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند تعداد پذیرفته‌شده‌ها را در سایت واحد اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا دوشنبه ۱۴ لغایت ۱۶ مهرماه داوطلبان جهت ثبت‌نام در محلی که قبولی اعلام‌شده به واحد دانشگاهی مذکور مراجعه کنند.

قابل توجه داوطلبان عزیز :جهت دریافت فرم شماره ۱۵ جهت اعلام آمادگی برای ثبت نام می توانید از ساعت ۹ الی ۱۴ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه به دبیرخانه دانشگاه واقع در طبقه اول ساختمان اداری مراجعه نمایید.

بعدازظهر روز جمعه ۱۳ مهرماه ، با توجه به ظرفیت پذیرش از بین افرادی که فرم اعلام آمادگی را تکمیل و تحویل نموده اند براساس نمره قبولی، اسامی قبول شدگان استخراج و درسایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به آدرس Behiau.ac.ir قرار خواهد گرفت.
افراد قبول شده می بایست در روزهای شنبه تا دوشنبه ۱۴ لغایت ۱۶ مهرماه جهت ثبت نام قطعی به دانشگاه مراجعه نمایند.