عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

دیدار صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه آزاد با فرماندار جدید شهرستان دماوند

هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با مجید صفری فرماندار جدید شهرستان دماوند دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

در این جلسه صمیمی که در محل سالن کنفرانس فرمانداری دماوند  برگزار شد، محمود صفری رئیس دانشگاه  آزاد دماوند به همراه هیات رئیسه  به ارائه گزارش پیرامون مسائل مختلف آموزشی،پژوهشی،مالی و فرهنگی پرداختند .

فرماندار دماوند در این جلسه فعالیت های مختلف دانشگاه را در این 14 سال خوب و مثمر ثمر ارزیابی و از زحمات چند ساله مسئولین واحد تقدیر کرد.

مجید صفری خواستار توجه جدی به مطالبات و خواسته های دانشجویان شد و اظهار کرد:«خواسته های دانشجو باید جزء مسائل اصلی و توجهات اولیه دانشگاه باشد و به مسائل این صنف مهم کشور باید توجه جدی داشت . »

محمود صفری رییس دانشگاه آزاد دماوند نیز در سخنانی ضمن تشکر از حمایت های همیشگی فرمانداری از واحد جوان دماوند به ورود دانشگاه به رشته های پزشکی اشاره کرد و بیان کرد:«با تلاش  بسیار فراوان مسئولین شهری و دانشگاهی و پس از طی مراحل دشوار،به لطف خداوند متعال موفق به تصویب رشته پرستاری شدیم و ان شا ا.. در آینده نزدیک سایر رشته های مرتبط گروه علوم پزشکی را نیز به جمع رشته های واحد دماوند اضافه خواهیم کرد.»

در ادامه ی این جلسه،رضا نهاوندی،حسن اسدالهی،علیرضا اسماعیلی،مهدی ملک محمدی و مصطفی علی قربانی معاونین و محمد امیری مدیر حراست دانشگاه آزاد دماوند به ارائه گزارش اجمالی از روند شکل گیری و رشد واحد پرداختند و برنامه های آینده دانشگاه در حوزه های مختلف مالی،آموزشی،عمرانی،پژوهشی و فرهنگی را بازگو کردند.

کمک به رشد و توسعه شهر بویژه در بعد اقتصادی و فرهنگی،جذب نود درصدی کارکنان بومی،احداث ساختمان ها و فضاهای مختلف اداری،ورزشی،آموزشی و کارگاهی و حصار کشی سایت چهل هکتاری،توجه به روش های نوین درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه،توجه به ایجاد مدارس سما در کنار آموزشکده سما واحد دماوند،وجود کتابخانه مجهز با حدود پنجاه هزار جلد کتاب،ایجاد مراکز رشد شرکت های دانش بنیان،تاسیس مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر،عقد قرارداد همکاری مرکز بتن و آسفالت دانشگاه با شهرداری ها،قابلیت دسترسی به مقالات علمی خارجی،فعالیت تیم رباتیک واحد،توجه به جذب دانشجویان جدید و در عین حال افزایش کیفیت علمی و کیفی سازی آموزش از جمله مواردی بود که معاونین دانشگاه آزاد دماوند مطرح نمودند.