عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید


دکتر اسماعیل اسلامی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادرکرد.

در پیام دکتر اسلامی آمده است:

هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای دانشگاه ها دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند در کنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.

تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را با یاد و خاطره شهیدان، آنان که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را با خون و جانشان نگاشته‌اند، متبرک ساخته است و امید است این تقارن مبارک، سرآغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفائی کشور عزیزمان باشد و در سال «حمایت از کالای ایرانی» شاهد سرافرازی میهن عزیزمان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه جنوب استان می باشد که به عنوان نگین اندیشه و خردورزی در بین جوامع دانشگاهی شناخته شده است.

امیدواریم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تاثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.

بی شک تولید علم آمیخته با ایمان اصلی ترین رسالت مجموعه دانشگاهی می باشد و برای نیل به این آرمان متعالی و ایجاد دانشگاه تمدن ساز می بایست روحیه علم محوری توام با تدبیر، دانایی و امید بر جامعه مسلط شود و لازمه این مهّم تلاش و کوشش شما عزیزان در دانشگاه و بسط افق های علمی کشور می باشد.

اینجانب ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، تبریک گفته و از درگاه یگانه سبحان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می کنم.