عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

جلسه هیات امناء دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد

جلسه هیات امناء دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با حضور مشاور وزیر بهداشت و دبیرمجامع، شوراها و هیات امناء ، نمایندگان معاونت های وزارت بهداشت، دیگر اعضای هیات امناء ، سرپرست دانشگاه و معاونان و مدیران ذیربط دانشگاه، برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، گزارش عملکرد این دانشگاه به صورت جامع و کامل شامل اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و اهداف دانشگاه در سالجاری در این جلسه ارائه شد و از سوی دکتر " امین لو " دبیر هیات امناء مورد تقدیر قرار گرفت.

گزارش برنامه عملیاتی دانشگاه در سال گذشته نیز توسط دکتر " عابدی نژاد " قائم مقام برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی ، در این نشست ارائه ، و وضعیت اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه از نظر کمی و کیفی در تمامی سطوح ، ترسیم شد.

همچنین ، پیشنهادهای اختصاصی دانشگاه مشتمل بر ۱۰ مورد در این جلسه مطرح شد و تمامی این پیشنهادها توسط اعضا هیات امناء مورد بررسی و تصویب قرار گرفت ، چرا که اجرای این پیشنهادها می تواند کمک شایانی به تحقق اهداف دانشگاه کند.

مبحث بودجه تفصیلی سال گذشته دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه هیات امناء دانشگاه بود که با توجه به بدون اشکال بودن آن ، سریعا به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام /