عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

معاون درمان وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه از بیمارستانهای فیروزآبادی ، لولاگر و شهید فهمیده ، بازدید نمودند


به گزارش روابط عمومی دانشگاه : معاون درمان وزارت بهداشت به همراه رییس دانشگاه روز چهارشنبه مورخ  ۱۱ مهر ماه  از بیمارستانهای لولاگر ، شهید فمیده و فیروز آبادی  بازدید کرد.
در بازدید از بیمارستان لولاگر، دکتر جان بابایی از درمانگاه و بخشهای بستری و همچنین روند بازسازی و نوسازی بخشهای فرسوده بیمارستان  بازدید کرد  و مقرر شد در خصوص تخصیص هتلینگ به بیمارستان ، تجهیز اتاق عمل چشم واختصاص دستگاه fako   ، تعویض تختهای فرسوده ،  اختصاص ct , mri،  اختصاص crm  به اتاق عمل اقدامات لازم انجام شود .


همچنین در ادامه  بازدید ها ،دکتر جان بابایی و هیات همراه با حضور در بیمارستان  فیروز آبادی  از چگونگی عملکرد اورژانس این مرکز بازدید و  نحوه ی ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرارداده  و ضمن ارائه دستورات و رهنمودهای ارشادی لازم با تعدادی از بیماران در خصوص رضایتمندی آنان صحبت نمود. مسئولین بیمارستان نیز در خصوص موضوعات مطرح شده پاسخ های لازم را ارائه دادند.
همچنین از پروژه بیمارستان ۳۳۰ تختخوابی جایگزین، مرکز بازدید به عمل آمد و دکتر رضائی در خصوص تامین بودجه مورد نیاز جهت راه اندازی و توسعه هر چه سریعتر این پروژه ها توضیحات لازم را ارائه نمودند.
وی در پایان بازدید از این بیمارستان در خصوص تخصیص بودجه های مورد نیاز و دستور تسریع در انجام امور اجرایی قول مساعد دادند.

درپایان این بازدید ها معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید فهمیده نیز دیدن بعمل آورد و  از بخش های مختلف درمانی،اورژانس، اطفال ۱ و۲ ،نوزادان بازدید کردند و با دکتر فهیمه جهانفر مدیرعامل بیمارستان در خصوص توسعه و گسترش بخش های بیمارستان و همچنین تجهیزات مورد نیاز این مرکز صحبت نمود. در پایان بازدید،دکتر ناصری پور از زحمات پرسنل در رابطه با رضایتمندی بالای بیماران این مرکز قدردانی کرد.