جلسه بررسی مشکلات میز خدمت در دانشگاه برگزار گردید - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
دکتر مهدی مصلی نژاد معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های دولتی به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه های اجرایی است.
وی بیان کرد: این جلسه در راستای ارائه خدماتی که قابلیت الکترونیکی در معاونت های مختلف دانشگاه دارد برگزار گردید و بررسی مشکلات موجود و چگونگی رفع آن در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
به گفته وی نحوه گرفتن گواهی اشتغال پرسنل، سامانه ثبت متقاضیان و گذارندن طرح نیروی انسانی، خلاصه سوابق، فیش حقوقی و سامانه نقل و انتقال پرسنل از خدمات الکترونیکی است که راه اندازی شده است.
وی افزود: سامانه احتساب مدرک تحصیلی، تغییر عنوان، ارتقاء رتبه و تسویه حساب پرسنل از دیگر خدماتی است که بزودی الکترونیکی می شود.
معاون توسعه دانشگاه با اشاره به خدماتی که در معاونت های مختلف دانشگاه بصورت الکترونیکی شده است گفت: صدور پروانه های مطب ها و داروخانه ها از خدماتی است که به صورت الکترونیکی درآمده و رسیدگی به بیماران خاص و صعب العلاج، سامانه شکایت از داروخانه ها، صدور کارت سلامت و پروانه های بهداشتی از دیگر خدماتی است که به زودی بصورت الکترونیک در می آید.
وی گفت: خدماتی که قابلیت الکترونیک شدن ندارد بصورت میز خدمت حضوری در سایت دانشگاه راه اندازی می شود.
گفتنی است بررسی مشکلات سامانه نوبت دهی پزشکان از مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.