عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

کلینیک پرستاری در مرکز آموزشی درمانی شهدا افتتاح شد

کلینیک پرستاری خانواده محور، آموزش و پیگیری بیمارن غیرواگیردار با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، خانم دکتر حضرتی، در مرکز آموزشی درمانی شهدا افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: تعداد کلینیک های پرستاری در تخصص های مختلف تا پایان سال ۱۳۹۷ به ۶۰کلینیک افزایش پیدا می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مریم حضرتی در آیین افتتاح کلینیک پرستاری  آموزش و پیگیری بیماری های غیر واگیر در مرکز آموزشی درمانی شهدا تبریز با اشاره به نقش این کلینیک ها در کاهش هزینه های نظام سلامت، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳۰ کلینیک پرستاری در تخصص های مختلف در کشور به عموم مردم جامعه ارائه خدمت می کنند که این تعداد در پایان سال به ۶۰ کلینیک می رسد.
معاون پرستاری با اشاره به اینکه تمایل نظام های سلامت در دنیا به سمت سرمایه گذاری بر روی پیشگیری و آموزش است، ابراز امیدواری کرد که در این زمینه خدمات موثری بتوانیم به مردم ارائه دهیم.
گفتنی است؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت بعد از افتتاح کلینیک پرستاری شهدا در اجلاس کشوری مدیران پرستاری حضور یافته و به تبیین مسایل جاری معاونت پرستاری می پردازد . دکتر حضرتی همچنین افتتاح کلینیک پرستاری مرکز آموزشی درمانی سینا دانشگاه علوم پزشکی را نیز در برنامه کاری خود دارد .