عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری دومین نشست هفتگی دکتر رضایی زاده با کارمندان دانشکده طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشکده طب ایرانی، دومین نشست از نشست های هفتگی کارمندان دانشکده طب ایرانی با دکتر رضایی زاده، روز دوشنبه ۹ مهرماه ۹۷ در سلامتکده احمدیه برگزار شد.
دکتر رضایی زاده با بیان این مطلب که این نشست ها با هدف ایجاد فضای گفتگو در دانشکده برگزار می شود، تصریح کرد: گفتگوی ثمربخش، گفتگویی است که طرفین آن بدون ترس و تعصب نظرات خود را بیان کنند. زمانی که نظرات آزادانه بیان شود و طرفین گفتگو پذیرای نظرمخالف باشند، گفتگو مسیر درستی را طی خواهد کرد و به نتیجه خواهد رسید.
در ابتدای این نشست، مباحث مطرح شده در جلسه پیشین پیگیری شد و کارمندان دانشکده پیشنهادها و نظرهای خود را در مورد این مباحث بیان کردند و در ادامه پیشنهادها و دغدغه های جدیدی به ویژه درحوزه فعالیتهای فرهنگی دانشکده و ضرورت فرهنگ سازی صحیح مطرح شد.
رییس دانشکده طب ایرانی با تاکید بر ضرورت ایجاد ذهن سیستماتیک و کارگروهی در فرایندهای دانشکده، لازمه فرهنگ سازی را تداوم و تکرار عنوان کرد و افزود: اگر درمسیر خانواده شدن گام برداریم، به فعالیتهای فرهنگی با نگاهی متفاوت و خارج از مجراهای سیاستگزاری خواهیم نگریست. آنچه ضرورت دارد این است که ما باید برای همدلی و همراهی تمرین کنیم. هرآنچه احساس نشاط، شادی، حس همکاری و خانواده بودن را در دانشکده افزایش دهد اقدامی فرهنگی است.

خبرنگار: خاطره فهیمی
عکاس: اشکان نورکامی