عمومی | دانشگاه لرستان

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان خبر داد: خوابگاه دانشجویان پسر با ظرفیت حداکثر ۳۰۰ نفر احداث می‌شود


معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی گفت:«با پیگیریها و تلاشهای ریاست محترم دانشگاه، معاونت محترم پشتیبانی دانشگاه و معاونت دانشجویی، تفاهم‌نامه‌ای سه جانبه بین دانشگاه لرستان، صندوق رفاه دانشجویان کشور و بانک ملی استان برای احداث خوابگاه دانشجویان پسر با ظرفیت ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر و با تسهیلات بانکی پنج میلیارد تومانی، منعقد شده است».

دکتر یونسی تشریح کرد:«این خوابگاه در قسمت سایت مرکزی دانشگاه لرستان ساخته خواهد شد و یک گام مهم در راستای رفع کمبودهای خوابگاهی دانشجویان پسر است».

وی توضیح داد:«دانشجویان پسر ورودی مهرماه ۹۷ برای ترمهای اول و دوم در خوابگاههای خودگردان اسکان داده می‌شوند و در ترمهای سوم و چهارم براساس امتیازبندی‌ها (با اولویت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران) در خوابگاه دانشجویی ولیعصر (عج) شماره ۲ و از ترم چهارم به بعد نیز در خوابگاه دانشجویی ولیعصر (عج) شماره یک، اسکان داده می‌شوند».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت:«در بخش خوابگاه دانشجویان دختر، هیچگونه کمبودی نداریم و در حال حاضر، تعداد ۲۵۰۰ تخت برای اسکان دانشجویان دختر وجود دارد».

دکتر یونسی توضیح داد:«براساس تاکیدات وزارتی، در بدو ورود دانشجویان به دانشگاه و در همان بخش میز خدمت، خدمات مرتبط با خوابگاه، بهداشت و مشاوره نیز به دانشجویان ارائه می‌شود».

وی افزود:«دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در بدو ورود به دانشگاه باید فرمهای بهداشت و روان را پُر نمایند و اگر در طول دوران تحصیل در دانشگاه نیاز به خدمات پزشکی و مشاوره‌ای بود به آنها خدمات لازم، ارائه خواهد شد».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد:«هدف تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که خدمات با کیفیت مطلوب به دانشجویان ارائه شود و تلاش این است که هر ترم نسبت به ترم قبلی، وضعیت امکانات رفاهی دانشجویان، بهتر و کیفی‌تر شود و در این راستا نیز، اقدامات زیرساختی خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده است».