عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق

آغاز ثبت نام دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دکتر بابک تشکری معاون آموزشی دانشجویی این واحد با اعلام این خبر افزود: ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در مهرماه ۹۷ از هفته گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد.
دکتر تشکری با اعلام اینکه دانشجویان کارشناسی ارشد پس از شرکت در آزمون و اعلام نتایج می توانند در کد رشته های پذیرفته شده به کمیته ثبت نام مراجعه نمایند افزود: داوطلبین ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی که بصورت بدون آزمون می باشند می بایست پس از ثبت نام در سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org جهت تشکیل پرونده و ادامه روند ثبت نام به دانشگاه آزاد اسلامی بافق مراجعه نمایند.
معاون آموزشی دانشجویی واحد بافق افزود: داوطلبین اشتغال به تحصیل که دارای مدرک دیپلم نظام جدید می باشند می بایست در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های مورد علاقه و متجانس با رشته مقطع دیپلم ثبت نام و مشغول به تحصیل گردند.
وی همچنین از کاهش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی بافق خبر داد و افزود: دانشجویان در طول مدت تحصیل می توانند از تسهیلات دانشجویی در قالب وام وزرات علوم در طول مدت تحصیل بهره مند و پس از اتمام تحصیل نسبت به تسویه حساب وام صندوق رفاه اقدام نمایند.