عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه برپا شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، دومین نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه با عنوان " حمایت از کالای ایرانی" با حضور مسئولین دانشگاه افتتاح شد .

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاه فضل مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی دانشجویی، سرگرد رحیمی معاون سیاسی سپاه شهرستان و جمعی از مدیران و سرپرستان دانشکده ها و بیمارستان ها به همت کمیته انطباق دانشگاه و حوزه فرهنگی سپاه شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، سرگرد رحیمی در این مراسم، ضمن تقدیر از برپائی نمایشگاه، در خصوص اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنانی را ایراد کرد.

وی، هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ایجاد امنیت در کشور و شناساندن نیروهای ارزشی دفاع مقدس مانند شهید چمران به جوانان امروزی دانست.

این گزارش حاکیست: در این نمایشگاه تصاویری از رزمندگان و شهیدان هشت سال دفاع مقدس همراه با عرضه نوشت افزار، ملزومات عفاف و حجاب ساخت ایران، مجموعه کتاب های دوران دفاع مقدس و خاطرات شهدا و رزمندگان به نمایش گذاشته شده و به صورت امانت و فروش در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

برپایه این گزارش: پخش کلیپ، ارائه مشاوره با حضور کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب خاطرات سفیر همراه با اهداء جوائز نفیس با همکاری امور بانوان دانشگاه از دیگر موضوعات این نمایشگاه می‌باشد .

لازم بذکر است نمایشگاه مذکور از امروز لغایت ۱۸ مهرماه ۹۷ در طبقه همکف دانشکده پزشکی دایر است.

هم‌چنین بازدید از این نمایشگاه برای کلیه کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه آزاد می باشد.