عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

دکتر طاهر؛ برای کمک به کاهش هزینه‌های دانشگاهیان باید وام‌های قرض الحسنه...

نشست مسئولان بانک تجارت با رئیس دانشگاه شهیدباهنر، روز دوشنبه ۹مهرماه۹۷ در دفتر رئیس دانشگاه، برگزار شد.

دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه شهیدباهنر در این نشست که به منظور معرفی رئیس جدید بانک تجارت شعبه دانشگاه برگزار شده بود، ضمن خیر مقدم گفت: رابطه بین بانک ها و مشتریان باید شفاف باشد زیرا هیچ فعالیت اقتصادی بدون بانک امکان پذیر نیست.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات دانشگاه، عدم رابطه آگاهی و شفافیت میان بانک ها و مشتریان است؛ مشتریان بانک ها علی الخصوص دانشگاه نمی دانند بانک تجارت چه میزان تسهیلات و با چه شرایطی اعطا میکند و سود بانکی هر حساب چه میزان است.

دکتر طاهر افزود: همکاری دانشگاه با بانک تجارت بر پایه سود مالی کوتاه مدت نیست و طرفین به منافع مشترک بلند مدت خود می‌اندیشند.

رئیس دانشگاه شهیدباهنر به همکاری بیشتر مسئولان بانک تجارت با قشر دانشگاهی در جهت پرداخت وام های قرض الحسنه با سود کم، تاکید کرد و گفت: برای کمک به کاهش هزینه‌های دانشجویان و کارکنان  باید وام‌های قرض الحسنه کم بهره، در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

دکتر طاهر، در مورد وام مرابحه، نرخ سود و سقف وام، تسویه کردن بدهی ها و راهکارها، سود سپرده‌ها، حساب‌های پشتیبان، حساب های بلند مدت، حساب کمک‌های مردمی، مطالبی را مطرح نمود.

رضایی مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و معرفی سرپرست جدید بانک تجارت شعبه دانشگاه، اظهار داشت: ما هر چه داریم از همکاری با دانشگاه نصیب ما می‌شود و در این همکاری‌ها به منافع مالی و سوددهی نگاه نمی کنیم و نگاه ما سرمایه گذاری فردا است.

وی گفت: خوشحالیم که در معیت و در کنار قشر دانشگاهی هستیم، با جان و دل اعلام آمادگی می‌کنیم و با افتخار برای قشر فرهنگی، خدمات بانکی ارائه می‌دهیم.

مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان  خاطر نشان کرد: همه شاگردان شما بودیم و دانش آموزی می‌کنیم، قدردانیم و سرتعظیم فرود می‌آوریم.

وی بیان کرد: با توجه به بالندگی خاص استان کرمان، سه شعبه ممتاز در کرمان، سیرجان و بم وجود دارد که امیدواریم شعبه دانشگاه هم به درجه ممتازی ارتقا یابد.

رضایی گفت: با تصمیمات مدیران بانک تجارت مبنی بر به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود کارکنان و واحدهای مختلف بانک تجارت و ایجاد حس مالکیت در تمام مجموعه، جهش خوبی در حوزه‌های مختلف رخ داد.

فرحبخش؛ سرپرست بانک تجارت شعبه دانشگاه گفت: هدف شخصی، اول خدمت رسانی به همکاران دانشگاه است. خدمت کردن افتخاری است که نصیب ما شده است، ان شا الله خداوند توفیق دهد خدمتگزار خوبی باشیم

وی گفت: دومین هدفم، برطرف کردن معایب و نارضایتی هاست، به همین دلیل تغییراتی در روند پذیرش و پاسخگویی به همکاران دانشگاهی داده شده است.

سرپرست بانک تجارت شعبه دانشگاه همچنین افزود: فرم نظر سنجی در بین دانشگاهیان توزیع شده است تا از نقطه نظرات دانشگاهیان در راستای بهبود و رفع نواقص و معایب، بهره‌مند شویم.

فرحبخش اظهار داشت: محیط کار در شعبه دانشگاه خاص است و با کمک تیم رفتاری غنی شده همکاران بانک تجارت، امیدواریم خدمتگزار خوبی باشیم.

در پایان مسئولان بانک تجارت ضمن تشکر از برگزاری این نشست اظهار امیدواری کردند که جلسات و همکاری‌های بیشتری دانشگاه با بانک تجارت داشته باشد.