عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سال تحصیلی هنرستان کار و دانش بهیاری شهر برازجان آغاز شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در مراسم آغاز سال تحصیلی هنرستان کار و دانش بهیاری شهر برازجان، ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان جدید، گفت: امیدوارم سال تحصیلی خوبی را در پیش داشته باشید و با تلاش و جدیت در فراگیری علم کوشا باشید.
مهندس ماریا خویش‌دوست بیان کرد: هنرستان بهیاری برازجان، سابقه‌ی طولانی در ارایه‌ خدمت به دانش آموزان بهیاری را دارد و یکی از مراکز آموزشی مهم در استان می‌باشد که وظیفه تربیت بهیارانی را بر عهده دارد که در آینده بتوانند در بخش‌های درمانی و بهداشتی مشغول به ارایه خدمات به شهروندان شوند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون بهیارانی با اطلاعات علمی بالا در بخش‌های مهمی مشغول به کار هستند و شما می‌توانید با کمک‌مربیان باتجربه خود و استعدادهای خوبی که دارید در کسب مهارت‌ها و بالا بردن توانایی علمی خود موفق باشید.
در این مراسم فتح اله حاجیانی کارشناس مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قلب، مطالبی را در این زمینه برای دانش آموزان بیان کرد.
سال تحصیلی جدید هنرستان کار و دانش بهیاری برازجان با حضور ۶۲ دانش‌آموز در پایه دهم و دوازدهم آغازشده است و در این مراسم به‌تمامی دانش آموزان بهیاری، یک بسته آموزشی، توسط شبکه بهداشت و درمان دشتستان اهدا شد.

انتهای پیام/ س.غ ۳۰۳۰