عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

روش تشکیل پرونده به صورت پستی ویژه دانشجویان جدیدالورود

روش تشکیل پرونده به صورت پستی

دانشجویان محترمی که این شیوه را انتخاب می نمایند می بایست از تاریخ ۹۷/۰۷/۲۱ تا تاریخ ۹۷/۰۷/۳۰ نسبت به ارسال کلیه مدارک ذیل با رعایت دقیق موارد ذکر شده و حتماً از طریق پست پیشتاز به آدرس زیر اقدام نمایند:

تهران – صندوق پستی: ۴۹۹-۱۴۳۳۵– دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی – اداره ثبت نام

دانشجویانی که مدارک خود را پست می کنند، حتماً روی پاکت ارسالی خود عبارت “مدارک ثبت نام” را قید نمایند.

مدارک مورد نیاز

۱- ارسال تصویر تمام صفحات شناسنامه ممهور به مهر برابر اصل شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

۲- ارسال تصویر پشت و روی کارت ملی ممهور به مهر برابر اصل شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

۳- ارسال تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت (یا هر مدرک معتبر وضعیت نظام وظیفه برای برادران) ممهور به مهر برابر اصل شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور

۴- ارسال اصل فرمهای تکمیل شده پیوست توسط دانشجو (نیازی به تایید امضاء فرمها نیست)

دریافت فرم مربوطه کارشناسی

دریافت فرم مربوطه کارشناسی ارشد

۵- ارسال « فرم پیوست  ۱۰۱» به همراه یک قطعه عکس الصاق شده به آن ضروری است امضاء و اثر انگشت دانشجو در این فرم به تایید یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور برسد.

۶- پنج قطعه عکس (۴*۳) جدید با زمینه سفید

۷- ارسال اصل مدرک تحصیلی مقطع پایه به همراه سه نسخه تصویر آن (اصل دانشنامه یا اصل گواهینامه موقت دارای اعتبار)

توجه۱: ارسال کپی برابر اصل مدرک تحصیلی به جای اصل مدرک، قابل قبول نیست.

توجه۲: برای دانشجویان مقطع کارشناسی، ارسال تصویر معدل کتبی دیپلم الزامی است. (مندرج در مدرک دیپلم یا کارنامه سوم دبیرستان)

تذکر۱: کلیه دانشجویانی که در زمان ثبت نام قادر به ارائه اصل مدرک تحصیلی خود نمی باشند، می بایست گواهی انشایی فراغت از تحصیل در مقطع پایه یا ریزنمرات فارغ التحصیلی به همراه یک برگه چک یا سفته به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای مقطع کارشناسی ارشد و ۲۰ میلیون ریال برای مقطع کارشناسی به همراه دیگر مدارک فوق به دانشگاه ارسال نمایند. ضمناً یادآوری می گردد با توجه به پیوست شماره ۸ فرم های ثبت نام، برای ارائه اصل مدرک تنها تا پایان نیمسال اول فرصت داده خواهد شد. بدیهی است درصورت عدم تحویل به موقع مدرک پایه، از شرکت در امتحانات پایان ترم جلوگیری خواهد شد.

تذکر۲: دانشجویانی که به دلیل داشتن تعهد خدمت ، قادر به ارائه اصل مدرک تحصیلی مقطع پایه خود نیستند، می بایست گواهی انشایی به همراه کپی برابر اصل شده مدرک تحصیلی پایه توسط سازمان محل خدمت خود را ارسال نمایند.

نمونه چک یا سفته تکمیل شده

نکات پست مدارک

پس از تحویل پاکت به اداره پست، رسید پستی را تحویل گرفته و کد شناسه قبض را نگهداری نمایید. جهت پیگیری در سایت http://newtracking.post.ir/ وارد شده و شماره مرسوله خود را در کادر وارد نمایید.

درصورت رسیدن پاکت به دانشگاه در کادر آخر، رویداد نتیجه ارسال را مشاهده نمایید. و یا در گزینه مشاهده جزئیات کامل مرسوله کلیک نمایید و گردش نامه خود را مشاهده نمایید.

در صورت عدم دریافت پیامک، ۴۸ ساعت بعد از رسیدن پاکت با دبیرخانه واحد (داخلی های ۱۱۴، ۱۱۶ و ۱۱۷) تماس بگیرید.