روش تکمیل پرونده به صورت مراجعه حضوری
روش ثبت نام به صورت مراجعه حضوری
دانشجویان محترمی که این شیوه را انتخاب می نمایند می بایست از ۹۷/۰۷/۲۱ حداکثر تا ۹۷/۰۷/۳۰ با به همراه داشتن مدارک مشروحه ذیل از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ ، در محل ساختمان شماره ۳ واحد الکترونیکی به آدرس: تهران- خیابان پاسداران- نیستان نهم- نبش خیابان رام- ساختمان شماره ۳ – طبقه اول مراجعه نمایند.
- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری کامل)
- اصل و تصویر کارت ملی (یک سری پشت و رو)
- اصل و تصویر کارت پایان خدمت برای برادران (یک سری پشت و رو)
- شش قطعه عکس ۴*۳ جدید
- اصل مدرک تحصیلی مقطع پایه به همراه سه نسخه تصویر آن (اصل دانشنامه یا اصل گواهینامه موقت دارای اعتبار)
*لازم به ذکر است اصل مدرک تحصیلی دریافت می شود.
توجه: برای دانشجویان مقطع کارشناسی، ارسال تصویر معدل کتبی دیپلم الزامی است. (مندرج در مدرک دیپلم یا کارنامه سوم دبیرستان)
- ارسال اصل فرمهای تکمیل شده پیوست توسط دانشجو
دریافت فرم مربوطه کارشناسی ارشد
توجه: در صورت عدم مراجعه حضوری شخص دانشجو ، تشکیل پرونده فیزیکی به این شیوه، منوط به تایید امضاء و اثر انگشت دانشجو در « فرم پیوست ۱۰۱ » به همراه یک قطعه عکس الصاق شده به آن توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور می باشد که می بایست به همراه دیگر مدارک فوق توسط نماینده دانشجو تحویل اداره ثبت نام گردد.
تذکر۱: کلیه دانشجویانی که در زمان ثبت نام قادر به ارائه اصل مدرک تحصیلی خود نمی باشند، می بایست گواهی انشایی فراغت از تحصیل در مقطع پایه یا ریزنمرات فارغ التحصیلی به همراه یک برگه چک یا سفته به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای مقطع کارشناسی ارشد و ۲۰ میلیون ریال برای مقطع کارشناسی به دانشگاه تحویل بدهند. ضمناً یادآوری می گردد با توجه به پیوست شماره ۸ فرم های ثبت نام، برای ارائه اصل مدرک صرفا تا پایان نیمسال اول تحصیلی فرصت داده خواهد شد. بدیهی است درصورت عدم تحویل به موقع مدرک پایه، از شرکت در امتحانات پایان ترم جلوگیری خواهد شد.
تذکر۲: دانشجویانی که به دلیل داشتن تعهد خدمت ، قادر به ارائه اصل مدرک تحصیلی مقطع پایه خود به دانشگاه نیستند، می بایست گواهی انشایی به همراه کپی برابر اصل شده مدرک تحصیلی پایه توسط سازمان محل خدمت خود را به واحد الکترونیکی ارائه دهند.
نمونه چک و سفته تکمیل شده