عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان مریوان با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دیدار جمعی از مسئولین شهرستان مریوان با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۷/۵ مسئولین خدمتگزار شهرستان مریوان از خانواده های معظم شهدای گرانقدر جبهه های ایثار و شهادت دیدار و سرکشی به عمل آوردند.
شرکت کنندگان در این برنامه ضمن دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از صبر و استقامت  و رشادت آنها در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.
آقای ایوب غلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان با شرکت در این بازدید ضمن دیدار با خانواده های معظم شهداء شهرستان و حوزه بهداشت و درمان گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به فرهنگ شهادت، ما باید نسبت به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه بیشتری داشته باشیم و خدمات بهتری به آنها ارائه دهیم. آقای غلامی افزود:زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث زنده نگه‌داشتن روح معنوی در جامعه است و کمترین کار مسئولان سرکشی و رسیدگی به خانواده آنان و رسیدگی به مشکلات آنها می باشد.
در پایان هر دیدار، از خانواده معظم این شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای هدایایی از مقام شامخ آنان تجلیل شد.