عمومی | انجمن لجستیک ایران

نمایشگاه و همایش لجستیک آنکارا

" نمایشگاه و همایش لجستیک آنکارا " در بزرگ ترین مرکز حمل و نقل و لجستیک ترکیه از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ اکتبر (۱۹ تا ۲۱ مهرماه ۹۷) با حمایت “TURKISH CARGO”,”CEVA LOGISTICS” و انجمن بین المللی حمل و نقل ( UND ) انجمن بنادر ترکیه ( TURKLIM ) صنایع تریلر ( TEREDER ) وسایر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط توسط شرکت نمایشگاهی TURKEL FAIRORGANIZATION “ در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع برگزار می گردد .

هدف از برگزاری نمایشگاه فوق گردآوری ملیت های مختلف به منظور آشنایی با آخرین دستاوردها و تازه های این صنعت می باشد . در این نمایشگاه شرکت های بزرگ و صاحب نامی از ترکیه و دیگر کشور های دنیا با عناوین تامین کنندگان خدمات لجستیک، شرکت های حمل، صاحبان بار، بنادر و ترمینال ها، سرمایه گذاران، شرکت های صنایع دفاع و زنجیره تامین و ... جهت معرفی خدمات جدید و ارتباطات تجاری حضور دارند .

با عنایت به مراتب فوق به منظور ثبت نام در نمایشگاه، همایش و یا بازدید از آن جهت ارتقا روابط تجاری و عرضه خدمات و تسهیلات خود می توانید با شرکت نمایشگاهی مهرگان رویداد پارسه به عنوان نماینده انحصاری شرکت برگزارکننده نمایشگاه و همایش فوق ( TURKEL FAIRORGANIZATION A.Ş ) در ایران تماس حاصل فرمایید .

شماره های تماس : ۸۸۷۷۹۷۳۷-۰۲۱ و ۰۹۱۲۳۷۰۱۹۳۵

زمان : ۱۱ الی ۱۳ اکتبر (۱۹ تا ۲۱ مهرماه )
مکان : پایگاه لجستیک آنکارا