عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

اعلام نتایج کاردانی و کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی www.azmoon.org قرار گرفت.

دکتر شاهانی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند راهنمای ثبت‌نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ac.ir قرار گرفته است را مطالعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند فرآیند ثبت نام حضوری از مقاطع کارشناسی و کاردانی در تاریخ هفتم و هشتم و نهم مهرماه هم انجام می شود.

مهندس شهاب الدین خواجوی فورگ رئیس اداره ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در این خصوص با اشاره به اینکه حضور شخص داوطلب جهت ثبت نام حضوری و احراز هویت ضروری است از پذیرفته شدگان خواست با همراه داشتن مدارک موردنیاز جهت ثبت نام حضوری به اداره ثبت نام دانشگاه واقع در انتهای خیابان غفاری ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مراجعه نمایند.

گفتنی است رئیس اداره ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند تاکید کرد: ثبت نام از پذیرفته شدگان امسال مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی نیز که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند در تاریخ یاد شده انجام می شود.

مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند