عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و میثاق با امام و شهدا، در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد.

آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و میثاق با امام و شهدا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آئین غبارروبی مزار شهید گمنام دانشگاه، میثاق با آرمان های والای شهداء و امام (ره) در روز سه شنبه ۳ مهر ۹۷ و همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در یادمان شهید گمنام این دانشگاه برگزارشد .

دراین مراسم دکتر حسن ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و عزاداری شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش همچنین با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در اقدام کوردلانه و تروریستی اخیر درشهر قهرمانپرور اهواز، وبا گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای حق و فضیلت و شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم با اشاره به اهمیت لزوم حفظ انسجام و اتحاد ملی گفت:مردم ما به دنیا نشان داده اند که در زمان تهدید دشمنان، اتحاد وانسجام بسیار بالایی دارند که نمونه بارز این همدلی را در دوران دفاع مقدس، با رهبری داهیانه امام (ره) شاهد بودیم.
ولی زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما با رهبرعزیز و شهیدان عزیزمان عهد و پیمان و میثاق مجدد می بندیم تا انشاا... با شناخت طریق پاک شهدا، از ادامه دهندگان راستین راه آن عزیزان باشیم .
وی افزود: کشور ما دارای پتانسیل نیروی انسانی بسیار خوبی است لذا باهم افزائی نیروها می توان در هر زمینه و موضوعی، نیرو و توان پرقدرتی ایجاد کرد بطوریکه هیچ عاملی مانع رشد و ارتقاء همه جانبه امور کشور، از جمله در بخش دانشگاه نشود .
گفتنی است در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدوند طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وذکر فضیلتهای شهدا و رزمندگان اسلام، گفت: رمز ماندگاری شهدا این بود که هدفشان فقط خدا بود، رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس، فقط برای یاری دین خدا و اطاعت از امر رهبر به دفاع از این مرزو بوم پرداختند، فلذا جاودانه شدند.
گفتنی است در پایان مراسم فوق آئین غبار روبی مزار شهید گمنام دانشگاه توسط حضار برگزار شد.