عمومی | مجتمع آموزش عالی تربت جام

ثبت نام الکترونیکی ازدانشجویان جدید الورود ۹۷

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷

با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در مجتمع آموزش عالی تربت جام (دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام)، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه به صورت ذیل می باشد:

مرحله اول ثبت نام الکترونیکی (از مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ تا ۱۳۹۷/۰۶/۲۷)

مرحله دوم : ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک (از ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ تا ۱۳۹۷/۰۷/۱۸)

مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی شامل ۲ گام ذیل

گام اول: اسکن مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

۱)      عکس تمام رخ۴× ۳ تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی

۲)      صفحات ۱ و ۲ و صفحه توضیحات شناسنامه

۳)      کارت ملی(پشت و رو)

۴)      مدارک تحصیلی:

۴-۱)فارغ التحصیلان نظام قدیم شامل مدارک زیر:

الف-دیپلم کامل متوسطه

ب-ریز نمرات دیپلم

۴-۲)فارغ التحصیلان نظام جدید شامل مدارک زیر:

الف-اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره متوسطه(دیپلم)

ب-کارنامه فارغ التحصیلی متوسطه

ج-اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی

د- کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی

۵)      مدرک کاردانی(در صورت فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی)

۶)      مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

الف-کارت پایان خدمت یا معافیت

ب-فرم اعلام فراغت از تحصیل

ج-معافیت حوزوی

د-معافیت تحصیلی(ویژه افرادی که از خدمت ترخیص شده اند)

۷)      موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت

۸)      رسید پستی درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی(برای دریافت رسید پستی باید به همراه تصویر مدرک پیش دانشگاهی به یکی از دفاتر پستی مراجعه و نسبت به درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی و دریافت رسید مربوط اقدام نمایید.)

تاییدیه درخواستی از دفتر پستی باید به نشانی: استان خراسان رضوی-شهرستان تربت جام-بلوار امام خمینی(ره)- بین امام خمینی ۳۹ و ۴۱ – کدپستی ۹۵۷۱۸۷۵۳۳۵ ارسال گردد.

نکته بسیار مهم: حجم هر فایل باید کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.

گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

مراجعه به منوی ثبت نام الکترونیکی در وب سایت دانشگاه به نشانی www.tjamcaas.ac.ir طی روزهای شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۴لغایت سه شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ و انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام. (راهنمای ثبت نام الکترونیکی در پایان همین اطلاعیه آمده است)

برای مشاهده راهنمای  ثبت نام الکترونیکی کلیک کنید.

در صورت مغایرت مدارک اسکن شده با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، از ادامه ثبت نام پذیرفته شده جلوگیری خواهد شد.

پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ ۲۵۰۰۰۰ ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت هزینه بیمه دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ ۴۰۰۰۰ ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت بیمه دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم(شبانه):

برای پرداخت شهریه نوبت دوم، پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام الکترونیکی به پرتال دانشجویی/منوی مالی/زیر منوی پرداخت الکترونیکی/ مراجعه و با انتخاب گزینه پرداخت شهریه (مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به صورت علی الحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی، قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب) پرداخت نماید.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک (از مورخه ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ تا ۱۳۹۷/۰۷/۱۸)

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷:

۱-اصل گواهینامه پایان دوره پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن (که تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ اخذ شده باشد) با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی یا سازمان آموزش وپرورش بانضمام یک برگ تصویر آن

۲-اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی یا سازمان آموزش وپرورش بانضمام یک برگ تصویر آن

تبصره: با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه، در صورتی که پذیرفته شدگان درزمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی نگردند ضمن ثبت نام مشروط از آنها ، تعهد لازم مبنی بر ارائه گواهی دوره پیش دانشگاهی تا مورخه ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ از آنان اخذ می شود. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ مذکور قبولی این دسته از پذیرفته شدگان لغو میگردد.

۳- اصل مدرک و یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش وپرورش بانضمام یک برگ تصویرآن

۴-اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش بانضمام یک برگ تصویرآن

۵-اصل شناسنامه و کارت ملی بانضمام یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

۶- ۱۲ قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ برای مشمولین و ۶ قطعه عکس ۴*۳ برای غیر مشمولین تهیه شده درسال جاری

۷- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شده را مشخص کند (برای برادران)

۸- ارائه رسید پستی مربوط به تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی: با توجه به بخشنامه ۲۲۱۴۴۶/۴۶۰ مورخ ۱۳۹۱/۱۰/۱۸ریاست‌ محترم‌ مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویرگواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ی تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام رشته و دانشگاه محل تحصیل خود را در زمان تکمیل فرم در دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام نمایند.

توضیح : دانشجو ملزم است در زمان ثبت نام حضوری مدارک مذکور را به اداره آموزش تحویل نماید، در غیر این صورت از ادامه تحصیل جلوگیری شده وثبت نام ایشان لغو می شود.

برنامه زمان بندی تحویل اصل مدارک ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۷

ردیف

رشته تحصیلی

تاریخ تحویل مدارک

۱

مهندسی عمران

۱۳۹۷/۰۷/۱۵

۲

مهندسی مکانیک

۱۳۹۷/۰۷/۱۵

۳

علوم و مهندسی آب

۱۳۹۷/۰۷/۱۶

۴

مهندسی کامپیوتر

۱۳۹۷/۰۷/۱۶

۵

شیمی محض

۱۳۹۷/۰۷/۱۶

۶

مهندسی علوم دامی

۱۳۹۷/۰۷/۱۷

۷

علوم و مهندسی باغبانی

۱۳۹۷/۰۷/۱۷

۸

علوم و مهندسی صنایع غذایی

۱۳۹۷/۰۷/۱۷

۹

مهندسی طبیعت

۱۳۹۷/۰۷/۱۷

۱۰

مهندسی صنایع چوب

۱۳۹۷/۰۷/۱۷

تذکرات مهم:

*** در صورتی که داوطلبان در مهلت مقرر موفق به انجام ثبت نام حضوری نشدند می توانند در مورخه ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایند.

***عدم تحویل اصل مدارک به منزله انصراف تلقی شده و بلافاصله پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

***پذیرفته شدگان پسر باید نسبت به درخواست و صدور معافیت تحصیلی اقدام نموده در غیر اینصورت عواقب آن متوجه خودش خواهد بود.

***فرم درخواست معافیت تحصیلی جهت ارائه به پلیس ۱۰+ توسط آموزش دانشگاه صادر می شود.

***معافیت تحصیلی توسط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهرستان تربت جام (فقط باید از شهرستان محل تحصیل اقدام شود) تایید و صادر می شود.

***در صورتی که پذیرفته شده مجوز معافیت تحصیلی را به آموزش دانشگاه ارائه ننماید، ثبت نام لغو شده و پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

شروع کلاس ها:

کلاسهای درسی از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی تشکیل خواهد شد.

کارت دانشجویی از مورخه ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ از طریق اداره آموزش دانشگاه به صورت حضوری آماده تحویل به دانشجویان محترم می باشد.

مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:

ثبت نام حضوری از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ مطابق با برنامه اعلامی دانشگاه انجام خواهد شد. دانشجویان محترم می بایست در زمان ثبت نام حضوری نسبت به تحویل اصل مدارک اسکن شده به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی در اداره آموزش دانشگاه اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

تذکر۱: ثبت نام الکترونیکی و همچنین ثبت نام حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر۲: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشگاه، قبل از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد. ضمناً شروع کلاسها از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ می باشد.

تذکر۳: پذیرفته شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است قبل از ثبت نام حضوری و در اسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل آموزش دانشگاه نمایند.

مدیریت امور آموزشی مجتمع آموزش عالی تربت جام