عمومی | انجمن مواد جهش زای زیست محیطی ایران

همایش ملی روز داروسازی ایران

همایش ملی روز داروسازی ایران و بزرگداشت زادروز محمدبن زکریای رازی با موضوع نقش داروسازان در توسعه، آموزش، و پژوهش فرآورده های آرایشی و بهداشتی با همکاری انجمن داروسازان ایران، اداره کل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو و با حمایت سازمان بین المللی سیتی وان (گردشگری حلال) ۷ الی ۹ شهریورماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می گردد .

لازم بذکر است آقای دکتر سیدمهدی رضایت، عضو هیات مدیره انجمن، ریاست این همایش را به عهده دارند و انجمن از حامیان معنوی برگزاری این رویداد است .

آشنایی با رئیس همایش:

آقای دکتر سید مهدی رضایت در سال ۱۳۴۳ در تربیت حیدریه خراسان رضوی متولد شد، او فارغ التحصیل دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دارای دکتری تخصصی PhD در رشته داروشناسی-سم شناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی دارای درجه استادی در گروه فارماکولوژی دانشکده پزشکی و گروه نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
ایشان عضو انجمن داروسازان ایران بوده و همچنین مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانو، رئیس کمیته فناوری نانو سازمان غذا و دارو و رئیس انجمن نانوفناوری پزشکی ایران می باشند .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد و کارگاه های جانبی آن به سایت انجمن داروسازان ایران مراجعه نمایند .

http://daroosaz.net