عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

برگزاری دوره آنلاین “ارتقای فرهنگ قانونگرایی” توسط واحد الکترونیکی

دور کوتاه مدت “ارتقای فرهنگ قانونگرایی” با مشارکت واحد الکترونیکی برگزار شد. این کارگاه روز سه شنبه، بیستم شهریور ماه در دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق برگزار شد و واحد الکترونیکی این جلسه را به صورت آنلاین برای مخاطبان خود پوشش nhn.

بیش از ۵۰۰ نفر مخاطب آنلاین در کارگاه “ارتقای فرهنگ قانونگرایی”   شرکت نمودند. در این کارگاه دکتر ولیخانی و استاد بهشتی به ایراد سخنرانی پرداختند. این دوره یک روزه در دو سانس برگزار شد و مخاطبان پس از شرکت در دوره، گواهی حضور از واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت می نمایند.

ثبت نام آنلاین، برگزاری آنلاین و پشتیبانی فنی، تماما توسط کارشناسان فنی واحد الکترونیکی انجام گرفت. واحد الکترونیکی تا کنون صدها دوره کوتاه مدت را با مشارکت دیگر سازمان ها و نهادها برگزار کرده است. سازمان و ارگان‌های مختلف در سالهای گذشته و سال جاری، جهت برگزاری دوره های آموزشی و سخنرانی ها و با هدف کاهش هزینه ها، برگزاری آنلاین را به واحد الکترونیکی می‌سپارند. این واحد نیز با در اختیار داشتن، زیرساختهای مناسب فنی، داشتن بانک مخاطب چند ده هزار نفری و تجربه برگزاری میلیون ها ساعت کلاس آنلاین، توانسته است به نیازهای مختلف مراکز  خواهان برگزاری دوره آنلاین، پاسخ دهد.

گفتنی است دوره “ارتقای فرهنگ قانونگرایی” به درخواست معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.