عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

در اعلام برترین‌های ماهانه؛ روابط عمومی واحد اصفهان(خوراسگان) برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲

در اعلام برترین‌های ماهانه؛ روابط عمومی واحد اصفهان(خوراسگان) برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی
واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای معرفی ماهانه برترین‌ها با توجه و تاکید بر تولید محتوا، اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاه متبوع خود در ماه اردیبهشت معرفی شدند.

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای معرفی ماهانه برترین‌ها با توجه و تاکید بر تولید محتوا، اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاه متبوع خود در ماه اردیبهشت معرفی شدند .

در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر تولید محتوا و اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مدیر عامل خبرگزاری آنا از ۶ واحد برتر این دانشگاه در ماه اردیبهشت تجلیل و در نامه‌ای از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) تشکر و قدردانی کرد .

در نامه‌ دکتر یاسر احمدوند به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه؛ از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای از نماینده آنا و روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در تولید محتوا، اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در اردیبهشت ۹۷ و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود .

در این نامه‌ها، اصغر عالمیان مدیرکل روابط عمومی واحد اصفهان و پنج تن دیگر از مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاهی به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه اردیبهشت ۹۷ معرفی شدند .

تعداد بازدید:
۷۳
منبع: