عمومی | پژوهشگاه نیرو

انتصاب دکتر مجتبی گیلوانژاد به عنوان عضو کمیته مطالعاتی پست‌های فشار قوی (SC B۳) در سیگره ایران

در حکم ایشان آمده است:
با عنایت به تخصص، شایستگی و توانمندی جنابعالی و در راستای توسعه دانش کاربردی، شناسایی تکنولوژی‌های جدید و به منظور رفع نیازهای صنعت برق ایران، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو کمیته مطالعاتی پست‌های فشار قوی (SC B۳) سیگره ایران منصوب می‌شوید.
امید است با همکاری دیگر اعضای این کمیته و هدایت مناسب کارگروه مربوطه، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در قالب فعالیت‌های این کمیته مطالعاتی باشیم.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ دکتر گیلوانژاد چهارمین نفر از پژوهشگاه نیرو است که موفق به عضویت در کمیته‌های مطالعاتی سیگره ایران گردیده است. پیش از این دکتر گئورگ قره‌پتیان، دکتر محمد صادق قاضی زاده، مهندس همایون برهمندپور در کمیته‌های سیگره عضو بودند.
گفتنی انجمن بین‌المللی سیگره هر دو سال یکبار نیز اقدام به انتخاب اعضای شاخص از میان اعضای فعال در سراسر دنیا می‌نماید. در این خصوص هر کمیته ملی اقدام به معرفی افرادی که بیش از ۱۰ سال عضو سیگره بوده و در فعالیت‌های سیگره حضور چشمگیر داشته‌اند به دفتر مرکزی سیگره معرفی می‌نماید. سپس بر اساس تصمیم رئیس و دبیر انجمن بین‌المللی سیگره اعضای شاخص انتخاب می‌گردند. در همین راستا دکتر محمد صادق قاضی زاده در سال ۲۰۱۶ و دکتر گئورگ قره‌پتیان در سال ۲۰۱۸ با توجه به فعالیت‌های ارزنده در صنعت برق و سیگره به عنوان عضو شاخص سیگره انتخاب گردیدند.