عمومی | دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

چهل و دومین مسابقه ریاضی دانشجویی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ تیم دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به سرپرستی خانم دکتر ملک عضو هیات علمی دانشکده ریاضی موفق به کسب مقام پنجم در بین ۳۹ دانشگاه سراسری کشور شد.
گفتنی است این مسابقات ۱۸ الی ۲۲ تیر ماه در دانشگاه صنعتی بهشهر برگزار شد و آقای سعید اودک دانشجوی دانشکده مهندسی برق و دانشکده ریاضی موفق به کسب مدال نقره، خانم پریسا کرمی دانشجوی دانشکده ریاضی موفق به کسب مدال برنز، آقای محمد حسین بنی مصطفی دانشجوی دانشکده ی ریاضی موفق به کسب مدال برنز و خانم آیسا تاجری از دانشکده ریاضی دیپلم افتخار کسب کردند.